Hoi Manisha, bedankt voor het invullen van je gegevens en je ordernummer! Fijn dat je EAN en modelnummer ook kloppen. Ik heb meteen meegekeken naar je bestelling en je hebt in ieder geval recht op de actie, dus dat is mooi en daar hoef je je geen zorgen om te maken. Wat betreft de businessrules foutmelding; het registreren voor je cadeau gaat via de promotiepagina van Samsung. Hier kan ik je verder niet bij helpen. Neem direct eens contact op met Samsung; de beste manier die ik altijd te horen krijg is via WhatsApp. Zij kunnen de foutmelding onderzoeken en doorzetten naar de juiste afdeling. Wellicht was het een bug, dus probeer het allereerst vandaag nog eens. Misschien werkt het nu wel weer.
Nog één laatste check om er zeker van te zijn; heb je wel de juiste promotiepagina gebruikt? Het is deze: promo | Samsung Nederland
Ik hoor graag van je of het nu wel weer werkt en anders wat je van Samsung te horen krijgt. Komt helemaal goed en ik blijf heel graag op de hoogte! 😄