Debora88 schreef:
Nu nog een maand verder. Niks is verbeterd. Meerdere malen teruggezet naar de fabrieksinstellingen, geen verbetering. Ik moet elke dag 2 of 3 keer opnieuw de stekker er in en uit doen, omdat er geen verbinding is. Dit kan echt niet. Als ik niet thuis ben, kan ik dus niet met mijn digitale apparaten thuis verbinden. Als ik thuiswerk, ligt het internet eruit.
Wat kan Odido voor mij doen om dit te verbeteren? Ik betaal niet om elke dag opnieuw eruit gegooit te worden.
Hoop echt dat dit verholpen kan worden. Dat hoort anno 2023 toch gewoon te werken.
Hallo @Debora88
Goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder, zodat je weer optimaal gebruik kunt maken van je 4G voor Thuis router! Allereerst, wil ik een aantal stappen met je controleren. Heb je nog voldoende data om gebruik te kunnen maken van je router? Je kunt
je data heel gemakkelijk checken in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/verbruik-en-kosten.
Kun je mij laten weten om welke router het gaat? Het zou moeten gaan om één van de onderstaande routers:
- binnenrouter van Huawei (type E5186, B618, B818);
- binnenrouter van ZTE (MF289D);
- buitenrouter van Huawei (type B2368);
- buitenrouter van WNC (AF55).
Kun je mij ook laten weten wat je bij de overige lampjes op je router te zien krijgt? Als je ook voor mij een speedtest kunt doen: speedtest.net en de resultaten hiervan middels een screenshot met mij kan delen, kan ik je zo goed mogelijk verder helpen! Ook ontvang ik graag een privébericht met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie, zodat ik met je mee kan kijken!
Groetjes,
Pharwin