Skip to main content

[FAQ] 4G voor thuis slechte / haperende verbinding, hoge ping / packet loss

  • 16 februari 2023
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Ik heb al 3 maanden last van slechte verbinding met mijn 4G voor thuis. anderhalf jaar nergens last van en het begon opeens. Nou heb ik al nieuwe buiten antenne en binnen router en dat heeft het ook niet beter gemaakt. Simkaart is ook al vervangen en daarvoor ook al van alles geprobeerd. Meerdere keren contact gehad met service en er is een monteur geweest. Niks heeft geholpen.

Zijn er meer mensen met dit probleem? En hebben mensen hier oplossingen voor gevonden?

 

2 reacties

  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 17 februari 2023

Welk modem heb je ?

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 februari 2023
Schilling schreef:

Welk modem heb je ?

 

heb een maand geleden nieuwe set geïnstalleerd met Modum AF55.

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen