Skip to main content

Zyxel T54 webpagina beheer verdwijnt

Dag allen,

Er is weer iets nieuws in dit theater. Als ik naar de webpagina van de Zyxel-modem ga zie ik maar heel even de mogelijkheid tot inloggen maar onmiddellijk daarna komt de melding “This site can’t be reached 192.168.1.1 refused to connect”.

Ik kan in dit forum alleen een vergelijkbare post vinden van iemand met een zakelijk abonnement. Dat heb ik dus niet, maar de work-around lijkt wel te werken. Die houdt in om op ESC te drukken zodra de inlogpagina verschijnt. Maar ik zou graag zien dat deze gekkigheid verholpen wordt.

Ik zie overigens dat dit - net als bij zakelijk - werkt omdat er geen redirect naar https plaatsvindt.

Uitgelichte reactie

22 juni 2025

Alli ​@sandokanhello 

Kan je eens een fabriekreset uitvoeren van de router door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22190 reacties
  • 22 juni 2025

Alli ​@sandokanhello 

Kan je eens een fabriekreset uitvoeren van de router door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

• Auteur
  • is een King Poster
  • 84 reacties
  • 23 juni 2025
Waqqas schreef:

Alli ​@sandokanhello 

Dank je, ​@Waqqas, ik ga dit proberen zodra ik thuis ben.

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1865 reacties
  • 1 juli 2025

@sandokanhello Lukt het uiteindelijk wel om in te loggen? Zo ja, zou je eens willen kijken welke firmwareversie je hebt?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen