Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe modem aanvragen voor Wifi 6

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hi,

Zou ook graag een nieuwe modem willen aanvragen voor ondersteuning van onze huidige apparaten met Wifi 6 voor o.a de snelheden. Huidige modem T50, de nieuwste T56 voor onze Glasvezel?

Groetjes,

Jorn

Beste antwoord door Jornk

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Jornk, geen enkel probleem! Goed dat je een topic bent gestart. Geen zorgen, want ik heb de ruiling naar de T-56 metéén geregeld. Je krijgt hier snel meer informatie over. De T-50 hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Geniet alvast van het nieuwe modem!

Heel erg bedankt! Komt goed.

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Jornk, geen enkel probleem! Goed dat je een topic bent gestart. Geen zorgen, want ik heb de ruiling naar de T-56 metéén geregeld. Je krijgt hier snel meer informatie over. De T-50 hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Geniet alvast van het nieuwe modem!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Heel erg bedankt! Komt goed.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen