Hallo mensen,
(Ik ben nieuw hier en misschien is dit probleem al eens eerder gemeld maar ik kan het niet vinden)
Ik heb voor mijn zoon ouderlijk toezicht ingesteld op zijn game pc via het menu van het modem (zyxel 5601-t1). Het werkt gedeeltelijk goed. Hij kan na de ingestelde tijd bijv. niet meer chatten via Discord en ook als hij het via een browser op internet wil is er geen verbinding, MAAR als hij voor dat de tijdslimiet ingaat is ingelogd op een server van zijn spel Ark kan hij gewoon blijven doorspelen na de ingestelde tijd.
De rest van de verbindingen valt dus weg maar zijn game gaat gewoon door.
Hoe kan dit en waarom blokkeert het modem niet alle verbindingen?
groet Mike
Beantwoord
Ouderlijk toezicht werkt niet op bepaalde gameserver(s)
Beste antwoord door rvk01
Weet je zeker dat dat spel internet gebruikt na de eerste opstart? Als er daarna geen internet meer nodig is, is het logisch dat hij door kan dienen spelen.
Als het spel wel echt internet gebruikt... dan kan het zijn dat bestaande verbindingen niet verbroken worden maar dat alleen nieuwe verbindingen niet meer gemaakt kunnen worden (ik weet niet precies hoe de tijdslot werkt op de router).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.