Skip to main content
Beantwoord

Opnieuw inloggen op router mislukt steeds

• 27 januari 2025
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Mamamaaike

Update; ik word gek...nu voor de 4e keer een reset en nou kan ik wel opnieuw inloggen… Deze kan gesloten worden

Ik had ingelogd op de router, moest nieuw wachtwoord instellen. Alles netjes gedaan. Wil ik een week later inloggen, kom ik er niet in. Reset knop, alles opnieuw ingesteld, ben ik vrolijk alle apparaten die erop zitten aan het hernoemen, krijg ik de melding dat ik te lang niet actief ben en moet ik opnieuw inloggen. Vul ik het nieuw aangemaakte wachtwoord in, krijg ik weer een melding dat de gegevens weer niet kloppen…De gebruikersnaam of het wachtwoord is niet correct of vergrendeld. En het wachtwoord van de default instellingen pakt ie ook niet… gekmakend dit… HELP!

Beste antwoord door Teresa van Odido

@Mamamaaike Super fijn om te lezen dat het alsnog is gelukt om in te loggen! 😀

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? 

Bekijk origineel

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Welkom op onze community! ​@Mamamaaike 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en een topic opent. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of dit om een Klik&Klaar of Internet + TV abonnement gaat. Wil je dit nog aan mij vertellen?

Heb je naast een ‘normale’ reset ook een factory reset geprobeerd? Zo niet, wil je dit nog eens proberen?

Daarnaast wil ik je vragen om de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toe te voegen aan je community profiel. De verificatie is dan compleet en dan kan ik gelijk voor je aan de slag! 

Mamamaaike
  • is een Top Poster
  • 28 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@Mamamaaike 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en een topic opent. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of dit om een Klik&Klaar of Internet + TV abonnement gaat. Wil je dit nog aan mij vertellen?

Heb je naast een ‘normale’ reset ook een factory reset geprobeerd? Zo niet, wil je dit nog eens proberen?

Daarnaast wil ik je vragen om de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toe te voegen aan je community profiel. De verificatie is dan compleet en dan kan ik gelijk voor je aan de slag! 

Hi Teresa, geen idee of het een klik en klaar is of tv en internet is. Er is een nieuwe router geplaatst. Van Vigor naar Zyxel gegaan en wilde alle apparaten die in het netwerk hangen een juiste naam meegeven. Daarvoor moet je inloggen op de router. En dat ging steeds niet. Had alleen hoofdletters, cijfers en uitroepteken gebruikt. Omdat ik melding kreeg dat gebruikersnaam of wachtwoord niet klopte of vergrendeld was. Nu alleen eerste letter hoofdletter en de rest kleine letters met cijfers en uitroep teken ingegeven. Nu kan ik wel opnieuw inlggen. Dus de melding geeft niet het juiste probleem weer. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Mamamaaike Super fijn om te lezen dat het alsnog is gelukt om in te loggen! 😀

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? 

Mamamaaike
  • is een Top Poster
  • 28 januari 2025

Voor nu heb ik geen hulp meer nodig, thanks!🌸

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen