Skip to main content
Beantwoord

Steeds opnieuw moeten verbinden en compensatie vanwege geen internet.

• 6 januari 2025
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemiddag,

Na opstartproblemen (geen internet van 9-13 dec) werkt ons internet gelukkig. Ik heb echter met mijn telefoon het probleem dat ik elke keer nadat ik weg ben geweest opnieuw met het netwerk moet verbinden, omdat ik anders alleen verbonden ben zonder internet. Ik krijg de melding dat het met WPA3 te maken heeft. Hoe kan dit opgelost worden?

Tevens wil ik Odido vragen om de compensatieregeling m.b.t. de dagen waarop wij geen netwerk hadden.

Alvast dank!

Anke

Beste antwoord door A-M-B

Nora van Odido schreef:

Hi ​@A-M-B, wat super om te zien dat je nu helemaal online bent! Ik zie dat wij het abonnement voor je echt van start hebben laten gaan op 13 december. Hierdoor hoef je helemaal niks te betalen voor de periode van 9 tot en met 12 december! 

Wat de melding op jouw telefoon betreft, ik heb hier wat instellingen voor aangepast in het modem. Ik wil je vragen om het netwerk op je telefoon helemaal te vergeten en hierna opnieuw verbinding te maken. Vanaf nu zou het helemaal goed moeten lopen en hoef je niet telkens weer opnieuw verbinding te maken. Laat je het me weten als het gelukt is? 

Bedankt, het werkt nu!

Groeten, Anke

Bekijk origineel

2 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 8 januari 2025

Hi ​@A-M-B, wat super om te zien dat je nu helemaal online bent! Ik zie dat wij het abonnement voor je echt van start hebben laten gaan op 13 december. Hierdoor hoef je helemaal niks te betalen voor de periode van 9 tot en met 12 december! 

Wat de melding op jouw telefoon betreft, ik heb hier wat instellingen voor aangepast in het modem. Ik wil je vragen om het netwerk op je telefoon helemaal te vergeten en hierna opnieuw verbinding te maken. Vanaf nu zou het helemaal goed moeten lopen en hoef je niet telkens weer opnieuw verbinding te maken. Laat je het me weten als het gelukt is? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Bedankt, het werkt nu!

Groeten, Anke

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen