Skip to main content
Beantwoord

Zyxel DX5401-B1 reboot spontaan

• 23 november 2024
  • 18 reacties
  • 281 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb al geruime tijd dat de WiFi wegvalt en dat dan blijkt dat de Zyxel T54 DX5401-B1 aan het rebooten is, erg irritant. Wat is hier aan te doen? 

Beste antwoord door Sven-Odido

@GerhardTM ​@Klant_21eue2opc ​@thebigsneeze Downgrade is started :) 

Bekijk origineel

18 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21675 reacties
  • 23 november 2024

Hallo ​@GerhardTM 

Dit is een bekend probleem, Odido kan de firmware voor je downgraden. Daarmee is het opgelost.

• 1 reactie
  • 24 november 2024
Waqqas schreef:

Hallo ​@GerhardTM 

Dit is een bekend probleem, Odido kan de firmware voor je downgraden. Daarmee is het opgelost.

Ik heb hetzelfde probleem; hoe zorg ik dat Odido de firmware downgrade: bellen met de klantenservice of kan het online? 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 25 november 2024

Ik heb ook geen idee of ik moet bellen of dat 't hier opgepakt wordt, ik zie volgens mij redelijk vaak Odido medewerkers hier reageren en het oppakken.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21675 reacties
  • 25 november 2024

@GerhardTM ​@Klant_21eue2opc .een moderator hier kan dat voor je regelen, zorg dat alle privé velden in je community profiel zijn ingevuld.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 25 november 2024
Waqqas schreef:

@GerhardTM ​@Klant_21eue2opc .een moderator hier kan dat voor je regelen, zorg dat alle privé velden in je community profiel zijn ingevuld.

Ah top, ik heb m'n profiel helemaal bijgewerkt, dus ik hoop dan dat deze week een moderator dit ziet ;-)

• 2 reacties
  • 25 november 2024

Hello! I have the same issue. Can you assist me in downgrading the firmware? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 857 reacties
  • Antwoord
  • 25 november 2024

@GerhardTM ​@Klant_21eue2opc ​@thebigsneeze Downgrade is started :) 

• 2 reacties
  • 11 januari 2025

@Sven-Odido wij kampen hier met hetzelfde probleem. Kan hier a.s.a.p ook een downgrade voor komen of een nieuw modem (las ik in een andere thread). Alvast bedankt!

• 2 reacties
  • 17 januari 2025

Hier zelfde probleem. Soms draait de router een paar uur prima maar dan ineens een reboot. Daarna doet de router dat iedere 5-10 minuten soms uren lang. Daarna weer een poosje goed maar is enorm frustrerend. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@lmhulsman, natuurlijk! Ik heb Sven meteen verzocht dit uit te voeren. Hij zal hier begin komende week op terug komen.

@emielkokkelink2 Op jouw adresgegevens en e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Dit gaat om een vast abonnement van Odido. Heb je hier last van via Klik&Klaar, start dan een apart topic. Heb je wel een vast abonnement? Check dan je adres gegevens in je profiel!

• 1 reactie
  • 18 januari 2025

@Cheyenne van Odido ​@Sven-Odido

Hier worden dezelfde problemen ervaren. Dagelijks valt meerdere keren de verbinding weg en bij het navigeren in de router settings loopt alles vast en moet de router rebooten. 

Zouden we hier ook een downgrade kunnen krijgen, in de hoop dat dit de problemen verhelpt. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 19 januari 2025

@Goedpi Goed dat je onze community hebt gevonden en een melding doet in dit topic. Sorry voor dit ongemak. 

Ik heb meteen gevraagd of de firmware ook voor jou kan worden teruggezet. Ik verwacht dat dit in de loop van aankomende week zal gebeuren.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 januari 2025

Does this also impact Zyxel t-50? i see from a few days a lot of flaky internet. Constant disconnects.

• 2 reacties
  • 20 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@lmhulsman, natuurlijk! Ik heb Sven meteen verzocht dit uit te voeren. Hij zal hier begin komende week op terug komen.

@emielkokkelink2 Op jouw adresgegevens en e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Dit gaat om een vast abonnement van Odido. Heb je hier last van via Klik&Klaar, start dan een apart topic. Heb je wel een vast abonnement? Check dan je adres gegevens in je profiel!

Heb vast internet van odido. is echter zakelijk.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21675 reacties
  • 20 januari 2025

Hallo ​@emielkokkelink2 

Voor vragen mbt zakelijk kun je contact opnemen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112.

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 11 juni 2025

@Teresa van Odido  ​@Cheyenne van Odido  ​@Sven-Odido 

Shouldn't you be downgrading/fixing the firmware problem for every user of this type of router? Why do we have to request in here?

I have been facing many interruptions in my wifi, when I call customer service all i get is to restart the router. Can you please advice ?

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 11 juni 2025

@Sven-Odido ​@Teresa van Odido  can you check and tell me is my current firmware version is the problem for wifi.dropping or another issue?

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 11 juni 2025

@GerhardTM  did the firmware downgrade fix the problem permanently? I'm waiting for response from Odido team. Also considering to move to a different provider. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen