Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel geen signaal

  • 17 november 2024
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Hoi Team Odido,

Door werkzaamheden van paar dagen geleden aan de voorkant voor het gebouw, denk ik dat mijn Glasvezel geen signaal meer heeft ( ZXCEL T56, rode lampje bij Alarm ) hoorde van de buurvrouw blijkt dat heel veel in het gebouw er ook last van had en dat het weer was gemaakt, maar bij mij blijkbaar is niet gelukt.

En ik heb van alles geprobeerd met uitzetten/ van de stopcontacten opnieuw opstarten of resetten. En het blijft nog steeds rood licht bij alarm knipperen. 
 

Hoop dat jullie me hier mee verder kunnen helpen.

alvast bedankt! 
 

S. Saywan 

Beste antwoord door S.Saywan

Hi ​@Cheyenne van Odido, vandaag waren de monteurs geweest en glasvezel blijkt weer te werken alleen router voor internet geeft nog rood licht, en volgens de monteurs moest ik aan Odido doorgeven zodat jullie de verbinding activeren. 

 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 19 november 2024

Hi ​@S.Saywan, ik heb hier direct een monteur voor aangestuurd zodat deze kan bepalen waar het probleem precies zit. Je krijgt binnen een paar minuten een e-mail van Guidion om een afspraak hiervoor in te plannen! Hou je me op de hoogte nadat de monteur bij je langs is geweest? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 november 2024

Hoi Nora, sorry voor de late reactie, de monteur was gisteren langs geweest, de probleem is nog niet opgelost hij heeft geprobeerd met een andere kastje geplaatst maar helemaal geen internet signaal en zei dat er een breuk aan de kabel lag en dat er een glasvezel monteur moet komen om de kabels te repareren. 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • 22 november 2024

Hi ​@S.Saywan, ik zie het inderdaad. Mijn excuses! Het ticket loopt inmiddels weer en we lossen dit samen met de beheerder van deze lijn echt zo snel mogelijk op. Ik zie dat je al Unlimited Data hebt, anders had ik je hier graag van voorzien in de tussentijd. Hopelijk kun je jouw telefoon goed als hotspot voor andere apparaten gebruiken!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2024

Hi ​@Cheyenne van Odido, vandaag waren de monteurs geweest en glasvezel blijkt weer te werken alleen router voor internet geeft nog rood licht, en volgens de monteurs moest ik aan Odido doorgeven zodat jullie de verbinding activeren. 

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 10 december 2024

@S.Saywan Fijn om te lezen dat de monteurs zijn langs geweest. Ik kijk graag met je mee naar de vervolgstappen!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de monteurs dit ook hebben teruggekoppeld naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder onderzoeken en waarschijnlijk een monteur van Guidion aansturen. Zodra hier uitsluitsel over is, ontvang je hier bericht over. 

Misschien val ik in de herhaling, maar heb je nog wel een geldige Unlimited vouchercode? Mocht je deze nodig hebben, laat het dan vooral weten. Ik stuur je graag een code toe. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen of als je nog vragen hebt? Ik sta voor je klaar! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen