Skip to main content

Fritzbox van 5530 naar 5590 -xgs-pon registratie

• 28 september 2024
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Beste Odido Community medewerker,

Ik wil graag mijn Fritzbox 5590 op XGS-PON verbinding direct op glasvezel aansluiten.

Nu heb ik een Fritzbox 5530 en ik wil naar 5590.

Graag zou ik deze willen registeren, zodat ik mijn nieuwe modem er tussen kan zetten.

Dank alvast.

Uitgelichte reactie

30 september 2024

Hi @Baseball17, zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het ModemID en een dag/tijdstip dat je tijd hebt om dit om te zetten? Dan registreer ik hem op afstand en als je niet online komt dan registreer ik ons ONT weer zodat je niet zonder internet komt te zitten. Ik zie je berichtje tegemoet!

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15047 reacties
  • 30 september 2024

Hi @Baseball17, zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het ModemID en een dag/tijdstip dat je tijd hebt om dit om te zetten? Dan registreer ik hem op afstand en als je niet online komt dan registreer ik ons ONT weer zodat je niet zonder internet komt te zitten. Ik zie je berichtje tegemoet!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 30 september 2024

Hi Tommie, Ik heb je een privébericht gestuurd.

• is een Top Poster
  • 19 reacties
  • 27 januari 2025

Ik wil mijn eigen modem Fritzbox 5530 direct op glasvezel aansluiten met XGS-PON als u mij zou willen helpen alvast bedankt

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3396 reacties
  • 28 januari 2025

Hi ​@demird, ik heb zojuist op jouw verzoek in het andere topic gereageerd. Hier pakken we dit verder op! Onthoud wel dat het niet is toegestaan om hetzelfde verzoek in meerdere topics te plaatsen, dit is volgens onze Community Huisregels. Dankjewel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen