Skip to main content
Beantwoord

Communicatie met rowenta cloud lukt niet met nieuwe modem T56


Sinds gisteren heb ik een nieuwe modem gekregen de T56. voorheen had ik de T54

 

ik heb een deco systeem van TP link er achter zitten dus ik heb alleen de modem vervangen en alle devices die zitten dus via wifi aangesloten via de deco.

 

sinds het vervangen van de modem kan ik dus geen verbinding meer maken met mijn rowenta stofzuiger naar de cloud.

 

het lijkt er op dat de nieuwe t56 modem iets tegen houdt. De helpdesk verwees me naar de community omdat ze me hier niet verder mee konden helpen.

 

kan iemand mij helpen met dit probleem?

Beste antwoord door Jurgen Wijten

Opgelost. Deco systeem een vast Ip adres gegeven in de modem T56 en nu werkt het weer

Bekijk origineel

1 reactie

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 17 mei 2024

Opgelost. Deco systeem een vast Ip adres gegeven in de modem T56 en nu werkt het weer


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen