Skip to main content

hueneme negev foutcode Call of Duty PS4

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik zag op internet voorbijkomen dat er voor meerdere klanten de Hueneme-Negev storing op de Playstation 4 is opgelost. Ik heb hetzelfde probleem, zou dit voor mij kunnen worden opgelost middels die update op de router? En moet ik daarvoor of erna nog iets doen? Zag ook iets over UPNP uitzetten voorbijkomen namelijk.

Hoor het graag!

Uitgelichte reactie

5 april 2024

Welkom op onze Community! @Rikvdm97 

Uiteraard, ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. Ik wens je alvast veel game plezier! 

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 5 april 2024

Welkom op onze Community! @Rikvdm97 

Uiteraard, ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. Ik wens je alvast veel game plezier! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 mei 2024

Hallo ik ervaar dit probleem ook wil je me a.u.b. ook op de lijst zetten dank u 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 18 mei 2024

Hi @Sambab, op dit moment zijn alle modems geüpdatet! Zou je het modem eens een powerflip willen geven? Dit kan je doen door het modem en de ONT minimaal 20 seconden van de stroom te halen en ze vervolgens weer opnieuw aan te sluiten. Mocht je hierna dezelfde foutmelding krijgen dan kan het ook helpen om Call of Duty opnieuw te installeren. Wil je het me laten weten als het gelukt is? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen