Skip to main content
Beantwoord

Foutcode Hueneme-Negev/Duhok Resort COD MW3 PS5


Telkens bij het opstarten van mijn call of duty MW3 krijg ik een foutcode, namelijk: Hueneme-Negev. Deze weet ik via mijn mobiele hotspot te tackelen. Zodra ik bijna in het spel ben komt er een andere melding: Duhok-Resort. Vanaf dit punt heb ik alles uit mijn trucendoos weten te halen, maar niks werkt. Contact gehad met een medewerker. Hij kon mij helaas niet verder helpen en verzocht mij na een fijn gesprek hier naar hulp te vragen. Wat kan ik doen???

Beste antwoord door AlenKaza

Nora van Odido schreef:

Hi @AlenKaza, ik zie dat je niet goed was toegevoegd op de lijst, mijn excuses hiervoor. Ik heb je nu goed toegevoegd en je zult de update snel moeten ontvangen! 

@dirkheerink ik heb jou ook op de lijst gezet voor de update, deze komt er snel aan! 

Dank. Het werkt weer :)

Bekijk origineel

12 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 27 februari 2024

Hi @AlenKaza, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in onze oude firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt. Het internet zal tijdens het updaten ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen. Daarna zul je de melding niet meer ontvangen. Alvast veel speelplezier.

 

 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @AlenKaza, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in onze oude firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt. Het internet zal tijdens het updaten ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen. Daarna zul je de melding niet meer ontvangen. Alvast veel speelplezier.

 

 

 

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn klantnummer vermeld. Staat niet op mijn naam overigens. Hopelijk verneem ik wat van je terug :)


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 28 februari 2024

Tommie is niet aanwezig vandaag, @Sven-Odido zou jij de update naar het modem willen pushen? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 februari 2024
Nora van Odido schreef:

Tommie is niet aanwezig vandaag, @Sven-Odido zou jij de update naar het modem willen pushen? 

Bedankt voor je reactie. Hoe weet ik dat de update gedaan is? Bedankt nogmaals!! :)


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4433 reacties
  • 28 februari 2024

@AlenKaza Meestal merk je dit, doordat de verbinding er tijdelijk even uitgaat. Ik kan niet in zien of de update al is uitgevoerd. Mocht je dit echter nog niet merken vrijdag, tegen het einde van de middag dan adviseer ik je om het modem een herstart te geven. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 februari 2024
Teresa van Odido schreef:

@AlenKaza Meestal merk je dit, doordat de verbinding er tijdelijk even uitgaat. Ik kan niet in zien of de update al is uitgevoerd. Mocht je dit echter nog niet merken vrijdag, tegen het einde van de middag dan adviseer ik je om het modem een herstart te geven. 

Dankje voor je snelle reactie ! Ik ben over het algemeen niet thuis. Zal niet weten of het internet eruit heeft gelegen. Dus ik check vanavond in het spel weer en evt vrijdagmiddag herstarten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 maart 2024
Teresa van Odido schreef:

@AlenKaza Meestal merk je dit, doordat de verbinding er tijdelijk even uitgaat. Ik kan niet in zien of de update al is uitgevoerd. Mocht je dit echter nog niet merken vrijdag, tegen het einde van de middag dan adviseer ik je om het modem een herstart te geven. 

Hi. Tot op heden geen verandering plaatsgevonden helaas. Gaat dit in de loop van komende week wel het geval zijn?

groet


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 maart 2024

Dag,

Ik heb hetzelfde probleem.

Zou ik ook een firmware update kunnen krijgen?

Klantnummer: XXXX [Mod edit: klantnummer verwijderd] 

 

Dank!


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 3 maart 2024

Hi @AlenKaza, ik zie dat je niet goed was toegevoegd op de lijst, mijn excuses hiervoor. Ik heb je nu goed toegevoegd en je zult de update snel moeten ontvangen! 

@dirkheerink ik heb jou ook op de lijst gezet voor de update, deze komt er snel aan! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @AlenKaza, ik zie dat je niet goed was toegevoegd op de lijst, mijn excuses hiervoor. Ik heb je nu goed toegevoegd en je zult de update snel moeten ontvangen! 

@dirkheerink ik heb jou ook op de lijst gezet voor de update, deze komt er snel aan! 

Dank. Het werkt weer :)


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 april 2024

Hallo, 

Bij mij is dit helaas ook het geval. Zou ik toevallig ook de update kunnen krijgen? 

Mijn klanten nummer is : XXXX [Moderator edit: klantnummer verwijderd]

 

Groetjes


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 7 april 2024

Hi @Stien0, dat kan zeker! Ik heb je gelijk op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal morgen naar je modem gepusht worden. Tijdens het updaten zul je merken dat het internet een aantal minuten wegvalt. Hierna start jouw modem opnieuw op en staat de nieuwe update op het modem! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen