Telkens bij het opstarten van mijn call of duty MW3 krijg ik een foutcode, namelijk: Hueneme-Negev. Deze weet ik via mijn mobiele hotspot te tackelen. Zodra ik bijna in het spel ben komt er een andere melding: Duhok-Resort. Vanaf dit punt heb ik alles uit mijn trucendoos weten te halen, maar niks werkt. Contact gehad met een medewerker. Hij kon mij helaas niet verder helpen en verzocht mij na een fijn gesprek hier naar hulp te vragen. Wat kan ik doen???
Hi
Hallo,
Bij mij is dit helaas ook het geval. Zou ik toevallig ook de update kunnen krijgen?
Mijn klanten nummer is : XXXX XModerator edit: klantnummer verwijderd]
Groetjes
Hi
Dank. Het werkt weer :)
Hi
Dag,
Ik heb hetzelfde probleem.
Zou ik ook een firmware update kunnen krijgen?
Klantnummer: XXXX [Mod edit: klantnummer verwijderd]
Dank!
Hi. Tot op heden geen verandering plaatsgevonden helaas. Gaat dit in de loop van komende week wel het geval zijn?
groet
Dankje voor je snelle reactie ! Ik ben over het algemeen niet thuis. Zal niet weten of het internet eruit heeft gelegen. Dus ik check vanavond in het spel weer en evt vrijdagmiddag herstarten.
Tommie is niet aanwezig vandaag,
Bedankt voor je reactie. Hoe weet ik dat de update gedaan is? Bedankt nogmaals!! :)
Tommie is niet aanwezig vandaag,
Hi
Dit komt door een bug in onze oude firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen → Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds → Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt. Het internet zal tijdens het updaten ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen. Daarna zul je de melding niet meer ontvangen. Alvast veel speelplezier.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn klantnummer vermeld. Staat niet op mijn naam overigens. Hopelijk verneem ik wat van je terug :)
Hi
Dit komt door een bug in onze oude firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen → Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds → Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt. Het internet zal tijdens het updaten ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen. Daarna zul je de melding niet meer ontvangen. Alvast veel speelplezier.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.