Goedendag,
Hierbij vraag ik een kosteloze ontbinding contract aan.
postcode en huisnr: XXXX
geboortedatum: 16-03-1953
laatste 4 cijfers bankrekeningnr: XXXX
Er is al veel contact met jullie geweest om de problemen die wij hebben met internet en tv op te lossen. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd en jullie komen niet met een oplossing.
We hebben op 15-8-2023 een abonnement voor internet, tv en vast bellen aangevraagd bij T-mobile, we hebben een afspraak gemaakt met een monteur om alles aan te sluiten op 7-9-2023, 2 dagen voordat de monteur kwam werd T-mobile in eens Odido zonder enige aankondiging werd dit zomaar gelanceerd en kwam als een grote verrassing. Wij zijn bij de aanvraag van het abonnement niet geïnformeerd over de toekomstige ontwikkelingen, want als we dit hadden geweten hadden wij nooit de aanvraag ingediend en eerst afgewacht wat dit had te betekenen. We zijn een contract aangegaan met T-Mobile en niet met Odido. Vervolgens een uur nadat de monteur alles heeft aangesloten en was vertrokken viel het internet al uit, wij hebben meteen contact opgenomen met de klantenservice en moesten de stekkers eruit trekken en de modem opnieuw opstarten. Het internet heeft het 3 uur gedaan en viel daarna weer uit, ook weer contact opgenomen met de klantenservice, zij konden geen problemen vinden en sturen opnieuw een monteur. Omdat wij op vakantie gingen moest de monteur na onze vakantie langskomen afspraak gemaakt voor 26-9-2023. Monteur is die dag langs geweest hij heeft alles gecontroleerd en bevestigd dat alles goed zit, ook geeft hij aan dat er heel veel klachten zijn sinds T-mobile Odidio is geworden en dat hij de problemen niet kan oplossen.
We hebben nog geen dag gehad dat het internet de hele dag zonder problemen het doet, en moeten minimaal 3x per dag de modem opnieuw opstarten. Ook kunnen we niet opnemen omdat het beeld dan stil valt. We hebben de klantenservice weer gebeld van Odido weer gebeld met de mededeling dat we niet tevreden zijn en dat we een ontbinding willen van het contract omdat jullie niet de beloofde service kunnen bieden die wordt aangeboden in dit contract.
De man van de klantenservice vertelde dat dit niet kan omdat dit om een jaar contract gaat, wij hebben aangegeven dat we betalen voor de service en dat zij de afspraken conform het contract niet nakomen. De man aan de lijn was erg onredelijk en had geen inlevingsvermogen, hij melde dat hij het contract ging opzeggen maar dat we een afkoopsom moeten betalen. We zijn het hier niet mee eens en hebben hier overigens nog geen bevestiging van ontvangen, en hebben het idee dat we hiermee zijn afgepoeierd.
We hebben een review geschreven op trustpilot en hebben hier reactie op gehad, hierin werd het volgende gezegd:
“Het breken van het contract zonder boete kan alleen wanneer je buiten je contracttermijn bent óf wij tot de conclusie komen dat je probleem niet op te lossen zijn.”
U kunt de review nalezen onder de naam: Robertus Alexander Nuij op 26 september


Zoals al eerder aangegeven in ons verhaal hebben wij van de monteur en van de klantenservice te horen gekregen dat dit niet kan worden opgelost, dit lijkt mij dan een duidelijk verhaal.
Omdat jullie de problemen die wij hebben niet kunnen oplossen verwachten wij dat jullie ons tegemoet komt door het contract kosteloos en per direct te beëindigen. Anders zijn we genoodzaakt de geschillencommissie aan te schrijven en andere maatregelen nemen.
We verwachten een snelle reactie van jullie.
Moderator Edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.