Wij hebben thuis net als andere community gebruikers problemen met een zeer onstabiel netwerk. Ik moet thuis zo goed als dagelijks de modem resetten zodat deze het weer doet.
Zouden wij ook onze modem kunnen vervangen naar een nieuwer exemplaar?
Kan je deze Fritz repeater eens verwijderen en dan de Huawei een fabrieksreset geven door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld. Maak hierna eens alleen gebruik van de Huawei, gaat het dan beter?
Kan je deze Fritz repeater eens verwijderen en dan de Huawei een fabrieksreset geven door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld. Maak hierna eens alleen gebruik van de Huawei, gaat het dan beter?
Hoi @Guido_82, onze superheld @Waqqas heeft je al flink op weg geholpen dus ik wacht graag jouw bevindingen op zijn hulp af! 😊 Mocht het hierna nog niet verholpen zijn, dan help ik je met alle plezier bij het omruilen van het Huawei modem naar een Zyxel modem.
We merken helaas niet echt een verschil. Ons netwerk blijft erg instabiel. Mochten wij onze modem kunnen omruilen naar een nieuwer model, dan willen wij dat graag.
@Guido_82 Komt voor de bakker! Ik heb zojuist een nieuw Zyxel T-50 modem voor je besteld. Zodra het pakket met de bezorger mee is, kun je het pakket volgen met een track & trace code. Voor nu nog een mooie zondag gewenst!
Ik kwam zojuist dit topic voor je tegen. Hierin gaf een moderator aan dat het oude modem gerecycled mag worden. Hopende je zo voldoende van dienst te zijn geweest 😉. Fijne avond nog!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.