Skip to main content
Beantwoord

Eneco toon


Goedemorgen,

 

zo’n 2 weken heb ik nu t-mobile thuis en (bijna) alles functioneert prima. Het enige probleem waar ik tegenaan loop is dat de toon-thermostaat niet functioneert. Hier heb ik al meerdere topics gelezen en waarschijnlijk is de beveiliging van het zyxel-modem het probleem?

kan iemand mij helpen dit op te lossen? Achter het zyxel-modem heb ik nog een Airport-time-capsule om het signaal te versterken  (kan ik hier iets mee? (Zyxel omzeilen en airport gebruiken?) 

 

 

Beste antwoord door Seccie

Hoi @Maarten2603 ,

Ik kwam een tweetal topics tegen (wel al wat oudere) die ongeveer dezelfde problemen beschreven.
Zou je de oplossing in deze topics eens kunnen proberen? Mocht dat niet werken zou je dan eens deze suggestie kunnen proberen? Ik hoor het graag van je of dit geholpen heeft en wens je alvast een mooie dag toe. 

 

 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • Antwoord
  • 27 juni 2022

Hoi @Maarten2603 ,

Ik kwam een tweetal topics tegen (wel al wat oudere) die ongeveer dezelfde problemen beschreven.
Zou je de oplossing in deze topics eens kunnen proberen? Mocht dat niet werken zou je dan eens deze suggestie kunnen proberen? Ik hoor het graag van je of dit geholpen heeft en wens je alvast een mooie dag toe. 

 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 juni 2022

Ik heb maandag direct gebeld met T-mobile en backoffice zou dit in orde maken .. helaas nu geen reactie meer. 😬


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 1 juli 2022

Hi @Maarten2603, super dat je gelijk gebeld hebt deze week! Ik wilde gelijk een kijkje nemen achter de schermen om je te voorzien van een update, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan check ik hoe dit ervoor staat! 💪


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 1 juli 2022

Hi @Maarten2603, heel fijn dat je zo snel jouw gegevens naar mij kon doorzetten! Ik ben gelijk gaan kijken en ik zie dat onze technische dienst aangeeft dat zij hier niet bij kunnen helpen jammer genoeg. Excuses hiervoor. Wij bieden geen ondersteuning voor niet door ons geleverde randapparatuur. Ik hoop dat het lukt met de topics die je als tip hebt doorgekregen van @Seccie. Laat je het weten als dit is gelukt? 💪

 

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen