Hi @Maarten2603, heel fijn dat je zo snel jouw gegevens naar mij kon doorzetten! Ik ben gelijk gaan kijken en ik zie dat onze technische dienst aangeeft dat zij hier niet bij kunnen helpen jammer genoeg. Excuses hiervoor. Wij bieden geen ondersteuning voor niet door ons geleverde randapparatuur. Ik hoop dat het lukt met de topics die je als tip hebt doorgekregen van @Seccie. Laat je het weten als dit is gelukt?
Hi @Maarten2603, super dat je gelijk gebeld hebt deze week! Ik wilde gelijk een kijkje nemen achter de schermen om je te voorzien van een update, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan check ik hoe dit ervoor staat!
Ik heb maandag direct gebeld met T-mobile en backoffice zou dit in orde maken .. helaas nu geen reactie meer.
Hoi @Maarten2603 ,
Ik kwam een tweetal topics tegen (wel al wat oudere) die ongeveer dezelfde problemen beschreven.
Zou je de oplossing in deze topics eens kunnen proberen? Mocht dat niet werken zou je dan eens deze suggestie kunnen proberen? Ik hoor het graag van je of dit geholpen heeft en wens je alvast een mooie dag toe.