Skip to main content
Beantwoord

Koppelen Mijn Odido lukt niet


Mijn nummer koppelen aan mijn Odido lukt niet. Krijg melding is al gekoppeld aan ander account 

Beste antwoord door Sabaspt

Marciano van Odido schreef:

Hoi Sabas, bedankt voor het invullen van je profiel! Geen zorgen, je bericht is goed binnengekomen hoor. We pakken berichten op volgorde van binnenkomst op en over het weekend kan het iets langer duren voordat je een reactie krijgt. Maar je krijgt er altijd een! Het is zoals Pharwin al dacht en er stond inderdaad een oud account aan je nummer gekoppeld. Deze heb ik direct voor je verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? ðŸ˜Š

 

Hallo. Bedankt voor de reactie. Alles werkt. Super bedankt voor het regelen 😊

Bekijk origineel

11 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Sabaspt, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement gekoppeld wilt hebben en alles hiervan wilt kunnen inzien. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Geen zorgen, deze kan ik voor je verwijderen en alles ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement kunt koppelen. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 18 juli 2025

Dank je wel voor de reactie. Ik heb de gewenste gegevens in mijn bio gezet 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 18 juli 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Sabaspt, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement gekoppeld wilt hebben en alles hiervan wilt kunnen inzien. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Geen zorgen, deze kan ik voor je verwijderen en alles ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement kunt koppelen. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 20 juli 2025

Ik weet niet of mijn bericht is binnr


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sabas, bedankt voor het invullen van je profiel! Geen zorgen, je bericht is goed binnengekomen hoor. We pakken berichten op volgorde van binnenkomst op en over het weekend kan het iets langer duren voordat je een reactie krijgt. Maar je krijgt er altijd een! Het is zoals Pharwin al dacht en er stond inderdaad een oud account aan je nummer gekoppeld. Deze heb ik direct voor je verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? ðŸ˜Š


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 21 juli 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Sabas, bedankt voor het invullen van je profiel! Geen zorgen, je bericht is goed binnengekomen hoor. We pakken berichten op volgorde van binnenkomst op en over het weekend kan het iets langer duren voordat je een reactie krijgt. Maar je krijgt er altijd een! Het is zoals Pharwin al dacht en er stond inderdaad een oud account aan je nummer gekoppeld. Deze heb ik direct voor je verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? ðŸ˜Š

 

Hallo. Bedankt voor de reactie. Alles werkt. Super bedankt voor het regelen 😊


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Sabas, uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling. Superfijn dat het hiermee is gelukt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je. voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 juli 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zou heel graag de facturen van mijn mobiele abonnement willen inzien maar ik krijg het niet voor elkaar om dit abonnement aan mijn internet abo. te koppelen, of via mijn odido of via de app. Krijg melding dat het al gekoppeld is of gekoppeld aan een andere (oude) account. 

Ook krijg ik geen automatische email als een nieuwe factuur klaar staat. Die krijg ik wel voor mijn internet abonnement.

Graag een oplossing!

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Sarah JH, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je de facturen van je mobiele abonnement wilt kunnen inzien, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik zie dat je je profielgegevens netjes en volledig hebt ingevuld, top! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat er een oud account gekoppeld staat aan je abonnement, vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, deze heb ik meteen voor je verwijderd. Ik zie dat je ook al beschikt over een account bij je internetabonnement. Je kunt alleen meerdere abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik zag alleen dat de initialen niet overeenkomen, deze heb ik meteen voor je rechtgetrokken. Je kunt vanaf nu je mobiele abonnement toevoegen aan je bestaande account. Wel zo fijn als je beide abonnementen overzichtelijk in 1 account hebt. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Om nog terug te komen op je factuurnotificatie per mail: dit kan je instellen via je Mijn Odido account zodra je mobiele abonnement is toegevoegd. 

Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 juli 2025

Het is gelukt. Dank je wel. Ik zie helaas wel een ander probleem. Ik heb een abonnement afgesloten met unlimited bellen, maar in de app staat er 120 min. Ik heb dit abonnement bij belsimpel afgesloten omdat ik op de Odido site niet de mogelijkheid om onbeperkt bellen an te klikken. Ik heb het contact nagekeken en daar staat ook duidelijk onbeperkt bellen. Dit heb ik bewust naar onbeperkt gezet omdat ik een nieuwe functie betreed op mijn werk en daarvoor vaak moet bellen. Kunn b jullie checken waar het is fout gegaan. Ik kan het veranderen naar onbeperkt bellen maar dan ga ik meer betalen. En dat vind ik zonde als ik het zelf goed heb afgesloten aan mijn kant 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

​@Sabaspt fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Voor je andere vraag, zag ik dat je al een ander topic had aangemaakt. Daar heeft een collega vanochtend in gereageerd en hij spreekt je daar graag verder! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen