Skip to main content
Beantwoord

Alle abonnementen onder een unieke e-mail hebben

  • 16 juni 2025
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Ik heb 4 mobiele abonnementen op mijn naam (3 gezinsleden + mezelf) en ben nu ook (net) overgestapt naar Odido internet + bellen + tv.

Per ongeluk heb ik de mobiele abonnementen en het TV/internet/bellen aan twee verschillende accounts gekoppeld en ik wil ze graag onder één account samenvoegen.

Ik probeer ze te koppelen aan het e-mailadres waarop ik mijn TV/internet/bellen-account heb, maar het blijkt ingewikkelder dan ik dacht. Het lijkt erop dat ik elk mobiel abonnement apart moet ontkoppelen en wachten. Is er een manier waarop Odido dit in één keer kan regelen? De 5 (4+1) abonnementen staan op hetzelfde fysieke adres, worden betaald vanaf dezelfde bankrekening en staan op dezelfde naam.

Alvast bedankt

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@ddelacruzvalera, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je ook een Internet + TV abonnement bij ons hebt afgesloten, daar zijn we erg blij mee. Ik begrijp heel goed dat je je abonnementen in 1 account gekoppeld wilt hebben en daar geef ik je graag meer duidelijkheid over. Je kunt alleen meerdere abonnementen koppelen in 1 account, als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik heb meteen gekeken bij je abonnementen en ik zie dat de gegevens bij je mobiele abonnementen netjes met elkaar overeenkomen en dat het koppelen in 1 account is gelukt, fijn! Als ik kijk naar je Internet + TV abonnement, zie ik alleen dat de naam niet exact overeenkomt. Geen zorgen, dit heb ik meteen voor je aangepast. Ook heb ik het account van je Internet + TV abonnement verwijderd. Je kunt het abonnement vanaf nu gerust toevoegen aan je bestaande account voor mobiel! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4578 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2025

Goedemorgen ​@ddelacruzvalera, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je ook een Internet + TV abonnement bij ons hebt afgesloten, daar zijn we erg blij mee. Ik begrijp heel goed dat je je abonnementen in 1 account gekoppeld wilt hebben en daar geef ik je graag meer duidelijkheid over. Je kunt alleen meerdere abonnementen koppelen in 1 account, als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik heb meteen gekeken bij je abonnementen en ik zie dat de gegevens bij je mobiele abonnementen netjes met elkaar overeenkomen en dat het koppelen in 1 account is gelukt, fijn! Als ik kijk naar je Internet + TV abonnement, zie ik alleen dat de naam niet exact overeenkomt. Geen zorgen, dit heb ik meteen voor je aangepast. Ook heb ik het account van je Internet + TV abonnement verwijderd. Je kunt het abonnement vanaf nu gerust toevoegen aan je bestaande account voor mobiel! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen