Vandaag 25-05 is het nieuwe abonnement van mijn vrouw ingegaan (samen unlimited). Zij draait nu dus met mij mee op mijn abonnement. Er staat onder haar “oude” account dat haar abonnement niet meer actief is, maar ondanks ontkoppelen blijft het wel zichtbaar staan in haar account. Ik kan hem nu dus niet koppelen aan mijn account omdat hij bij haar er nog staat. Dat terwijl in hem daar al enkele malen op ontkoppelen heb gezet. Er gaat dus iets fout in het systeem. Wil het nummer graag aan mijn account toevoegen.
Zag zo juist op de site dat het nummer wel uit haar account is, maar inloggen op mijn account krijg ik een 403 forbidden melding 🤯. En via de app werkt het ook niet (daar staat het nummer nog wel bij haar )
Blijkbaar is de app niet goed in het communiceren met de systemen, want die blijft dus hangen. Heb na lang wachten nogmaals via de site wel kunnen inloggen en daar staat het nummer wel er bij, maar kan de naam nog niet wijzigen 😩
Dit soort issues kan klanten wel weg jagen als app en site niet goed werken.