Skip to main content
Beantwoord

duo sim bestellen lukt niet

probeer voor mijn 06 nummer een duo sim te bestellen, maar kom niet verder. 

In de app en via de browser lukt het niet, en kan ik klikken wat ik wil, maar er gebeurd niks.

Zou iemand dit voor mij kunnen bestellen?

Groetjes. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@MARCELLATM dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt! Ik heb zojuist een DUO sim voor je aangevraagd. Deze kun je binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten. 

In de tussentijd heb ik een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Het referentienummer is: 77812411. De verwerkingstijd is momenteel 2 dagen, zij zullen dit onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Wel fijn als je het in de toekomst gewoon zelf kunt aanvragen via onze app. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@MARCELLATM je bent hier aan het juiste adres, welkom op onze community! Goed dat je dit aangeeft, het lijkt erop dat je niet de enige bent dus ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak! Geen zorgen, ik kan een DUO sim voor je bestellen. De kosten zijn € 35,59 en de simkaart kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuis verwachten. Ook zal ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst, zodat het onderzocht en opgelost kan worden. Wel zo fijn!

Om dit te kunnen doen, heb ik nog een aantal gegevens van je nodig ter verificatie. Kun je je telefoonnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 14 mei 2025

Ja, met de prijs was ik al bekend en akkoord. 

Ik heb de gegevens aangepast!!

Alvast bedankt! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@MARCELLATM dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt! Ik heb zojuist een DUO sim voor je aangevraagd. Deze kun je binnen 3 werkdagen op je thuisadres verwachten. 

In de tussentijd heb ik een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Het referentienummer is: 77812411. De verwerkingstijd is momenteel 2 dagen, zij zullen dit onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Wel fijn als je het in de toekomst gewoon zelf kunt aanvragen via onze app. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen