Skip to main content
Beantwoord

Account probleem, abonnement koppelen lukt niet.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Odido,

Had in aanvang een 1 jarig Internet en TV abonnement afgesloten en MijnOdido met succes ingesteld. Nu komt het: heb vanwege een interessante aanbieding geprobeerd om het 1 jarig contract om te zetten naar een 2 jarig contract met daarbij ook een mobiel abonnement. Het koppelen van beide abonnementen lukt niet ivm vage foutmelding. Nu heb ik ergens hier gelezen dat Odido dat alleen kan oplossen door het oude en foute account te verwijderen.

Ben benieuwd.

mvg,

Willem Roodenburg 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Willem, tof dat je zowel Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt én dat er een interessante aanbieding voor je is! Ook bedankt voor het volledig invullen van je profiel. Ik heb meteen met je meegekeken en ingelogd op je Mijn Odido account en het is me gelukt om beide abonnementen te koppelen. Als je nu inlogt op Mijn Odido (website), zie je dan ook beide abonnementen gekoppeld staan en is alles hiermee in orde? Ik hoor het graag van je. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Willem, tof dat je zowel Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt én dat er een interessante aanbieding voor je is! Ook bedankt voor het volledig invullen van je profiel. Ik heb meteen met je meegekeken en ingelogd op je Mijn Odido account en het is me gelukt om beide abonnementen te koppelen. Als je nu inlogt op Mijn Odido (website), zie je dan ook beide abonnementen gekoppeld staan en is alles hiermee in orde? Ik hoor het graag van je. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😄


  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 14 mei 2025

Dan hebben ze je naam verkeerd gespeld, daardoor werkte het bij mij ook niet.

 

Het oplossen van problemen doet Odido overigens niet aan.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 mei 2025

Dank Marciano voor het koppelen van de abonnementen aan mijn Odido account.

Als newbee benieuwd hoe ik het meeste klantvoordeel kan scoren? Ik neem aan dat het pas mogelijk is per 30-06-2025 als ook het mobiele telefonie abonnement van start gaat? Hoe kun je bijvoorbeeld een gratis streamingdienst koppelen?

mvg,

Willem 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen