Skip to main content
Beantwoord

Koppelen internet abbo lukt niet

Goedemiddag,

Het koppelen van mijn internet abonnement lukt niet in mijn Odido omgeving waar mijn mobiel abonnement te zien is.  Hij geeft een foutmelding. 

Beste antwoord door Martijndz

Marciano van Odido schreef:

Hoi Martijn, bedankt dat je het opnieuw hebt geprobeerd! Wat apart dat je deze foutmelding ontvangt. Ik heb het meteen voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zullen dit onderzoeken en oplossen. Op dit moment hebben zij een verwerkingstijd van 14 werkdagen. Laat je het me weten als ze contact met je hebben opgenomen? Ik verwacht dat ze dit rond 22 april doen. Mocht je 22 april niks gehoord hebben, laat het me dan ook absoluut weten. Dan kijk ik graag of er een update is! 

Casenummer: 77191568

Goedemorgen,

Na het lezen van je reactie heb ik het nogmaals geprobeerd, en dit keer met succes! Het koppelen is gelukt (vreemd dat dit nu ineens lukt)

Bekijk origineel

13 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 76 reacties
  • 3 april 2025

Hoi ​@Martijndz,

Welkom op onze Community! Natuurlijk wil je je gegevens in 1 overzicht terug kunnen zien. Dat snappen we! Graag kijk ik meteen met je mee. Zou je hiervoor je profiel willen aanvullen met de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan is de verificatie compleet en ga ik voor je aan de slag. Geef je ons een seintje zodra dit gelukt is?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 april 2025

Goedemiddag Demy,

zoals gevraagd heb ik mijn profiel geupdate 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Martijndz dank voor het invullen van je profielgegevens! Om zowel je mobiele abonnement als je Internet + TV abonnement in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie alleen dat de naam niet overeenkomt. Bij je mobiele abonnement staan de intialen M.J.L. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de M. Vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Geen zorgen, ik heb dit gelijk voor je aanpast. Er staat nu bij beide abonnementen alleen de M. vermeld. Je kunt het vanaf nu koppelen! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert en op welke manier (app/browser/laptop). 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 april 2025

Goedemorgen!

Helaas krijg ik nog steeds de foutmelding ‘je kan op dit moment niet toevoegen, probeer het later nog een keer”

op zowel de app als browser (desktop) geeft hij deze foutmelding 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 april 2025

Goedemorgen, 

het internet abonnement wordt van een andere rekeningnummer afgeschreven dan mijn mobiele abonnement, heeft dat er wellicht mee te maken?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Martijndz wat gek. Een ander rekeningnummer zou hier niets mee te maken moeten hebben. Het is alleen van belang dat de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Wellicht dat je het te snel probeerde, het systeem heeft vaak een uurtje nodig om dit te verwerken. Zou je het nu nogmaals kunnen proberen? Ik zie namelijk niets wat in de weg staat voor het koppelen van je abonnementen. 

Mocht het straks alsnog niet lukken, kan ik eventueel je gehele account verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt maken en alles opnieuw kunt instellen (als je dit zou willen). 

Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 april 2025

Goedemiddag,

Helaas werkt het niet en krijg ik direct een foutmelding.

Je mag mijn account verwijderen zodat ik hem opnieuw kan instellen met beiden abonnementen!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Martijn, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Bedankt voor het opnieuw proberen. Ik heb je account zojuist verwijderd. Het systeem zal 15 minuten nodig hebben om dit te verwerken. Daarna moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnementen te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders ga ik uiteraard verder voor je op onderzoek uit!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 april 2025

Goedemorgen Marciano,

Ik krijg nog steeds de foutmelding (na het opnieuw aanmaken van een account) dat ik het internet en tv abonnement niet kan toevoegen.. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 april 2025

Hij geeft aan: ‘het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen wanneer ik internet en tv wil koppelen’ 

mobiel abonnement koppelen lukt wel daarentegen 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Martijn, bedankt dat je het opnieuw hebt geprobeerd! Wat apart dat je deze foutmelding ontvangt. Ik heb het meteen voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zullen dit onderzoeken en oplossen. Op dit moment hebben zij een verwerkingstijd van 14 werkdagen. Laat je het me weten als ze contact met je hebben opgenomen? Ik verwacht dat ze dit rond 22 april doen. Mocht je 22 april niks gehoord hebben, laat het me dan ook absoluut weten. Dan kijk ik graag of er een update is! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen,

Na het lezen van je reactie heb ik het nogmaals geprobeerd, en dit keer met succes! Het koppelen is gelukt (vreemd dat dit nu ineens lukt)

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Martijn, ik keek gister naar de casus die ik voor je had doorgezet en mijn collega's vertelden me al dat het inderdaad was gelukt. Inderdaad vreemd, maar die magische blik heb ik wel vaker! đŸ˜‹ Bedankt voor de terugkoppeling en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen