Goedemiddag,
Het koppelen van mijn internet abonnement lukt niet in mijn Odido omgeving waar mijn mobiel abonnement te zien is. Hij geeft een foutmelding.
Goedemiddag,
Het koppelen van mijn internet abonnement lukt niet in mijn Odido omgeving waar mijn mobiel abonnement te zien is. Hij geeft een foutmelding.
Beste antwoord door Martijndz
Hoi Martijn, bedankt dat je het opnieuw hebt geprobeerd! Wat apart dat je deze foutmelding ontvangt. Ik heb het meteen voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zullen dit onderzoeken en oplossen. Op dit moment hebben zij een verwerkingstijd van 14 werkdagen. Laat je het me weten als ze contact met je hebben opgenomen? Ik verwacht dat ze dit rond 22 april doen. Mocht je 22 april niks gehoord hebben, laat het me dan ook absoluut weten. Dan kijk ik graag of er een update is!
Casenummer: 77191568
Goedemorgen,
Na het lezen van je reactie heb ik het nogmaals geprobeerd, en dit keer met succes! Het koppelen is gelukt (vreemd dat dit nu ineens lukt)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.