Skip to main content
Beantwoord

Ontvang geen bevestigingscode bij koppelen mobiel abonnement

  • 29 november 2024
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Mijn account was verlopen en probeer nu een nieuwe aan te maken. Bij koppelen mobiel abonnement zou ik een code op mijn mobiel moeten ontvangen maar die ontvang ik niet.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Elinatje, welkom op onze Community! Had je toevallig al een keer je toestel opnieuw opgestart, om te kijken of je dan wel de code ontvangt? Dat wil vaak nog wel eens helpen, omdat je toestel dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Ik heb gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking en ik zie geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart. 

Kun je ook je simkaart in een ander toestel plaatsen om te kijken of je dan wel de code ontvangt? Test ook even of je andere sms'jes wel ontvangt. Probeer je het in de app? Dan zou ik je willen vragen om het te proberen via een browser om te kijken of het dan wel lukt. Als dat allemaal niet werkt, kan ik eventueel je account verwijderen zodat je alles opnieuw kunt instellen en koppelen. Kun je wel nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik het daarna voor je verwijderen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4124 reacties
  • Antwoord
  • 1 december 2024

Hi ​@Elinatje, welkom op onze Community! Had je toevallig al een keer je toestel opnieuw opgestart, om te kijken of je dan wel de code ontvangt? Dat wil vaak nog wel eens helpen, omdat je toestel dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Ik heb gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking en ik zie geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart. 

Kun je ook je simkaart in een ander toestel plaatsen om te kijken of je dan wel de code ontvangt? Test ook even of je andere sms'jes wel ontvangt. Probeer je het in de app? Dan zou ik je willen vragen om het te proberen via een browser om te kijken of het dan wel lukt. Als dat allemaal niet werkt, kan ik eventueel je account verwijderen zodat je alles opnieuw kunt instellen en koppelen. Kun je wel nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik het daarna voor je verwijderen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen