Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een internet en een mobiel abbonement maar kan ze niet op 1 account koppelen

  • 26 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik wil graag mijn internet abbonement en mobiel abbonement op 1 account hebben maar krijg continu een foutmelding. Hier over al contact gehad met de klantenservice maar helaas heeft dit het niet opgelost. Wil graag nog een extra abbonement aanvragen maar het liefst doe ik dat pas op het moment dat dit probleem is opgelost zodat alles zometeen wel goed werkt.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @HanTanja 

Thuis en mobiel kun je koppelen in 1 account als beide abonnementen op dezelfde naam staan. Wat is de foutmelding die je krijgt?

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21510 reacties
  • Antwoord
  • 26 oktober 2024

Hallo @HanTanja 

Thuis en mobiel kun je koppelen in 1 account als beide abonnementen op dezelfde naam staan. Wat is de foutmelding die je krijgt?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2024

Bel met de klantenservice. Meer niet


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen HanTanja, welkom op de Community en gaaf dat jullie zowel met mobiel als internet thuis bij ons zitten! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de abonnementen niet op dezelfde voorletters staan. Internet staat op H., terwijl mobiel op J.P. staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de voorletters gelijktrekken en dan heb je binnen no time de abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld. Vul daarnaast ook nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in ter verificatie. Dan ga ik voor jullie aan de slag! ðŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 oktober 2024

Goedemorgen Marciano,

 

dankjewel voor je reactie. Ik heb een reply op je e-mail.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi HanTanja, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je mail ontvangen en de voorletters gewijzigd. Geef het systeem ongeveer 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om je mobiele abonnement te koppelen in je bestaande Mijn Odido-account. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen