Skip to main content
Beantwoord

Tweestapsverificatie lukt niet

  • 14 augustus 2024
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo, 

Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen en geprobeerd deze te activeren. Helaas lukt dit niet vanwege de tweestapsverificatie. Ik ontvang geen sms omdat ik mijn oude simkaart niet meer heb. Voor mij is het moeilijk om naar de winkel te gaan. Is er een andere manier om de simkaart te activeren? Alvast bedankt! 

 

Beste antwoord door Gonca Kurt

Marciano van Odido schreef:

Hoi Gonca, van harte welkom op de Community! Geen zorgen, er is zeker een andere manier om je simkaart te activeren. Ik mag het zelf niet doen, vanwege strenge verificaties, anders had ik het graag direct voor je gedaan. Maar ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra mijn collega's deze hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt met mailen en als je simkaart geactiveerd is? Ik hoor het graag van je! ðŸ˜„

Hoi,

Mijn simkaart is geactiveerd. Bedankt voor de snelle hulp! 

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Gonca, van harte welkom op de Community! Geen zorgen, er is zeker een andere manier om je simkaart te activeren. Ik mag het zelf niet doen, vanwege strenge verificaties, anders had ik het graag direct voor je gedaan. Maar ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra mijn collega's deze hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt met mailen en als je simkaart geactiveerd is? Ik hoor het graag van je! ðŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 15 augustus 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Gonca, van harte welkom op de Community! Geen zorgen, er is zeker een andere manier om je simkaart te activeren. Ik mag het zelf niet doen, vanwege strenge verificaties, anders had ik het graag direct voor je gedaan. Maar ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra mijn collega's deze hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt met mailen en als je simkaart geactiveerd is? Ik hoor het graag van je! ðŸ˜„

Hoi,

Mijn simkaart is geactiveerd. Bedankt voor de snelle hulp! 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo Gonca, fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen