Skip to main content
Beantwoord

Koppelen Mijn Odido Thuis account lukt niet in Mijn Odido

  • 24 juli 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Koppelen Odido Thuis account lukt niet zowel online als in de app al heel vaak verificatiecodes ingevuld en adres + geboortedatum krijg daarna foutmelding "het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen". Eerder wel T-Mobile 3in1 abo gehad en Odido gebruikt deze automatisch bij inloggen en de oude T-Mobile abo gegevens verwijderd, maar heeft helaas niets geholpen op mijn huidige Odido Thuis abo te koppelen. Password wijzigen heeft helaas ook niet geholpen.

Beste antwoord door Roelos55

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! @Roelos55 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw account, zodat je makkelijk toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat jouw e-mailadres gekoppeld stond aan een oud abonnement. Dit heb ik gelijk verwijderd. Wil je via de website een nieuw account maken met dit e-mailadres? Je kunt daarna het account opnieuw proberen te koppelen. Ik weet zeker dat het moet lukken! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor jullie kan doen? Ik doe het graag! 

Alles werkt nu bedankt voor de support

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 25 juli 2024

Welkom op onze community! @Roelos55 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw account, zodat je makkelijk toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat jouw e-mailadres gekoppeld stond aan een oud abonnement. Dit heb ik gelijk verwijderd. Wil je via de website een nieuw account maken met dit e-mailadres? Je kunt daarna het account opnieuw proberen te koppelen. Ik weet zeker dat het moet lukken! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor jullie kan doen? Ik doe het graag! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 26 juli 2024
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! @Roelos55 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw account, zodat je makkelijk toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat jouw e-mailadres gekoppeld stond aan een oud abonnement. Dit heb ik gelijk verwijderd. Wil je via de website een nieuw account maken met dit e-mailadres? Je kunt daarna het account opnieuw proberen te koppelen. Ik weet zeker dat het moet lukken! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor jullie kan doen? Ik doe het graag! 

Alles werkt nu bedankt voor de support


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 26 juli 2024

@Roelos55 Heel graag gedaan! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen