Ik krijg in de Odido app continue een melding dat ik mijn mobiele nummer niet kan koppelen. Ik heb gelezen dat dit kan komen doordat er nog een account gekoppeld is vanuit tele2. Is dat mogelijk te ontkoppelen
Ontkoppelen Tele2 account
Beste antwoord door BespokeAlex
Hoi Alex, van harte welkom op de Community en leuk om te zien dat je eerder met Tele2 al bij ons zat! Ik zie inderdaad een oud Tele2-abonnement aan je account gekoppeld staan en deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Laat je he tme weten of het is gelukt?
Ik zie dat je ook Internet + TV hebt. Je initialen komen niet volledig overeen tussen dit abonnement en Mobiel. Dus als je Internet + TV koppelt is de kans groot dat je een foutmelding krijgt. Mocht dit het geval zijn, laat het me dan weten. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we je initialen gelijk hebben getrokken zal je ook Internet + TV kunnen koppelen! 😄
Zou je dit kunnen delen met je collegas van de telefonische klantenservice? Die hadden namelijk geen idee waar ik het over had.
Nogmaals bedankt! Is het een idee om sowieso mijn initialen gelijk te laten koppelen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.