Hallo,
Wie kan mij even helpen een tijdelijk bankrekeningnummer toe te voegen aan mijn nieuwe thuis-abonnement?
Ik krijg de inmiddels bekende teveel-records-gevonden melding tijdens het toevoegen aan mijn account.
Vrgr
Hallo,
Wie kan mij even helpen een tijdelijk bankrekeningnummer toe te voegen aan mijn nieuwe thuis-abonnement?
Ik krijg de inmiddels bekende teveel-records-gevonden melding tijdens het toevoegen aan mijn account.
Vrgr
Beste antwoord door ijansen
Hoi I, niet leuk dat je deze melding krijgt, maar geen zorgen - ik help je graag met het toevoegen van een tijdelijk rekeningnummer! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens van je Thuis-abonnement: Volledige klantnaam, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het volledige tijdelijke IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄
Opgelost via enkele priveberichten door het invullen van een ander IBAN in mijn account en mijn thuis-aansluiting. (Dat kun je zelf niet veranderen vandaar de prive-berichten) Toen lukte het toevoegen wel. En daarna alles weer terugveranderen naar mn eigen juiste IBAN. Vreemd dat het via deze enorme omweg moest, maar ik ben netjes geholpen 👍
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.