Skip to main content
Beantwoord

sms tweestapsverificatie wordt naar oud nummer gestuurd

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Geachte heer/ mevrouw,

tijdje geleden heb ik een prepaid kaartje gekocht en ik heb een nieuwe account gemaakt bij app Odido daarna heb ik een nummerbehoud gedaan en het is gelukt met nummerbehoud maar nu ik heb probleem met inloggen bij mijn Odido want ik krijg een sms’je van Odido naar mijn oude nummer en ik heb mijn oude nummer niet wijzigen bij mijn Odido kunt u alstublieft mij helpen? 
mijn oude nummer is : XXX en nieuwe nummer is : XXX

Beste antwoord door fadion78

Marciano van Odido schreef:

Hi Fadion, van harte welkom op de Community! Ik heb je 06-nummer uit je topic verwijderd. Deze stond namelijk openbaar voor iedereen. Ik heb 2FA gewijzigd naar je huidige 06-nummer. Als je straks inlogt op Mijn Odido ontvang je daarop de verificatiecode. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Geachte heer Marciano van Odido is het gelukt hartelijk bedankt 🫡

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Fadion, van harte welkom op de Community! Ik heb je 06-nummer uit je topic verwijderd. Deze stond namelijk openbaar voor iedereen. Ik heb 2FA gewijzigd naar je huidige 06-nummer. Als je straks inlogt op Mijn Odido ontvang je daarop de verificatiecode. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 26 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Geachte heer Marciano van Odido is het gelukt hartelijk bedankt 🫡

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Fadion, fijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten. Nog een hele fijne middag gewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen