Skip to main content
Beantwoord

Fout bij toevoegen bestaand abbonement


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, Ik probeer al sinds een paar maanden mijn bestaand mobiel abbonement toe te voegen aan mijn account in de app en via de Browser. elke keer krijg ik een melding. er ging iets fout probeer het later opnieuw. Ook al geprobeerd op verzoek van service adviseur mijn account te verwijderen en de app maar dit helpt helaas ook niet.

Beste antwoord door Jelle.S21

Marciano van Odido schreef:

Goeiemorgen Jelle, ah ik denk dat ik het gevonden heb! Je mobiele abonnement staat inderdaad op jouw naam. Je e-mailadres stond alleen nog gekoppeld aan een oud, inactief zakelijk abonnement. Dit account heb ik net verwijderd. Het systeem zal 30 minuten nodig hebben om dit te verwerken en dan moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren met je eigen e-mailadres. Als je abonnement aan je eigen Mijn Odido-account is gekoppeld is dan alles in orde of moet er nog iets gedaan worden? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! 

Hoi Marciano, Het is gelukt. hartelijk dank voor je support. verder heb ik geen topic meer.

Bekijk origineel

7 reacties

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 maart 2024

Hallo, probeer dat ook al enkele weken maar lukt inderdaad niet en ook mijn internet voegt ie niet toe. 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jelle, van harte welkom op de Community! Probeer je je mobiele abonnement (01 op het eind) te koppelen aan een Mijn Odido-account met het e-mailadres i***g@gmail.com? Zo ja, dan kan je dit abonnement inderdaad niet koppelen aan dat Mijn Odido-account, omdat Internet + TV op naam van iemand anders staat (Patricia). Wil je deze abonnementen aan elkaar koppelen, dan zal er contractovername moeten plaatsvinden om beide abonnementen op 1 en dezelfde naam te zetten. Anders kan je voor je mobiele abonnement een apart account aanmaken om je gegevens in te zien via Mijn Odido registreren.

Mocht het om andere 06-nummers en e-mailadressen gaan, laat het me dan weten. Dan duik ik er graag opnieuw in! ðŸ˜„


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@Roborob69, ik heb zojuist op je gereageerd in dit topic. Kijk snel wat je kan doen en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! ðŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Jelle, van harte welkom op de Community! Probeer je je mobiele abonnement (01 op het eind) te koppelen aan een Mijn Odido-account met het e-mailadres i***g@gmail.com? Zo ja, dan kan je dit abonnement inderdaad niet koppelen aan dat Mijn Odido-account, omdat Internet + TV op naam van iemand anders staat (Patricia). Wil je deze abonnementen aan elkaar koppelen, dan zal er contractovername moeten plaatsvinden om beide abonnementen op 1 en dezelfde naam te zetten. Anders kan je voor je mobiele abonnement een apart account aanmaken om je gegevens in te zien via Mijn Odido registreren.

Mocht het om andere 06-nummers en e-mailadressen gaan, laat het me dan weten. Dan duik ik er graag opnieuw in! ðŸ˜„

Hoi Marciano, Dankjewel voor je reactie. Als het goed is moet het mobiele abonnement nu op mijn naam staan. Deze stonden inderdaad op Patricia. kan jij het abonnement ontkoppelen van Patricia want mij lukt het niet, ook niet via Mijn Odidi registreren een apart account aan te maken. 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goeiemorgen Jelle, ah ik denk dat ik het gevonden heb! Je mobiele abonnement staat inderdaad op jouw naam. Je e-mailadres stond alleen nog gekoppeld aan een oud, inactief zakelijk abonnement. Dit account heb ik net verwijderd. Het systeem zal 30 minuten nodig hebben om dit te verwerken en dan moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren met je eigen e-mailadres. Als je abonnement aan je eigen Mijn Odido-account is gekoppeld is dan alles in orde of moet er nog iets gedaan worden? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Goeiemorgen Jelle, ah ik denk dat ik het gevonden heb! Je mobiele abonnement staat inderdaad op jouw naam. Je e-mailadres stond alleen nog gekoppeld aan een oud, inactief zakelijk abonnement. Dit account heb ik net verwijderd. Het systeem zal 30 minuten nodig hebben om dit te verwerken en dan moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren met je eigen e-mailadres. Als je abonnement aan je eigen Mijn Odido-account is gekoppeld is dan alles in orde of moet er nog iets gedaan worden? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! 

Hoi Marciano, Het is gelukt. hartelijk dank voor je support. verder heb ik geen topic meer.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Jelle, fijn dat het nu is gelukt en natuurlijk graag gedaan! Voor nu nog een hele fijne middag! ðŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen