Hallo, Ik probeer al sinds een paar maanden mijn bestaand mobiel abbonement toe te voegen aan mijn account in de app en via de Browser. elke keer krijg ik een melding. er ging iets fout probeer het later opnieuw. Ook al geprobeerd op verzoek van service adviseur mijn account te verwijderen en de app maar dit helpt helaas ook niet.
Fout bij toevoegen bestaand abbonement
Beste antwoord door Jelle.S21
Goeiemorgen Jelle, ah ik denk dat ik het gevonden heb! Je mobiele abonnement staat inderdaad op jouw naam. Je e-mailadres stond alleen nog gekoppeld aan een oud, inactief zakelijk abonnement. Dit account heb ik net verwijderd. Het systeem zal 30 minuten nodig hebben om dit te verwerken en dan moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren met je eigen e-mailadres. Als je abonnement aan je eigen Mijn Odido-account is gekoppeld is dan alles in orde of moet er nog iets gedaan worden? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je!
Hoi Marciano, Het is gelukt. hartelijk dank voor je support. verder heb ik geen topic meer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.