Ik probeer al sinds de start van mijn abbonement (1.5jaar geleden) mijn 06nr te koppelen aan mijn odido account, echter na vele belletjes met jullie klantenservice lukt het nog steeds niet.
Ik krijg de foutmelding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander account, echter zou ik zelf niet weten aan welk account dit is.
Ik heb gezien dat jullie dit bij andere op kunnen oplossen, graag hulp zodat ik weer mijn MB's/facturen etc kan zien in de app.
Groet,
Max
Beste antwoord door Maxdeboer
Marciano van Odido schreef:
Hey Max, van harte welkom op de Community en bedankt voor het aanmaken van je eigen topic! Ik had al je gegevens natuurlijk al via een privébericht ontvangen, dus ik heb direct met je meegekeken. Na een contractovername is dit eigenlijk altijd het geval en moet er een nieuwe aangemaakt worden. Ik heb het oude Mijn Odido-account net verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄
Hey Max, van harte welkom op de Community en bedankt voor het aanmaken van je eigen topic! Ik had al je gegevens natuurlijk al via een privébericht ontvangen, dus ik heb direct met je meegekeken. Na een contractovername is dit eigenlijk altijd het geval en moet er een nieuwe aangemaakt worden. Ik heb het oude Mijn Odido-account net verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄
Hey Max, van harte welkom op de Community en bedankt voor het aanmaken van je eigen topic! Ik had al je gegevens natuurlijk al via een privébericht ontvangen, dus ik heb direct met je meegekeken. Na een contractovername is dit eigenlijk altijd het geval en moet er een nieuwe aangemaakt worden. Ik heb het oude Mijn Odido-account net verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄
Goedemiddag Max, superfijn dat het werkt. Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😎
Goedemiddag Max, superfijn dat het werkt. Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😎
Goede avond,
ik heb exact hetzelfde probleem, tele2 klant. Welke gegevens heb je van mij nodig?
Hoi @H3XYL, ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet even je 06-nummer in je profiel (kan onder Klantnummer) en laat het me even weten als je dit hebt gedaan. Dan fix ik het voor je! 😄
Hoi @H3XYL, ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet even je 06-nummer in je profiel (kan onder Klantnummer) en laat het me even weten als je dit hebt gedaan. Dan fix ik het voor je! 😄
Hi @H3XYL, bedankt voor het toevoegen van je 06-nummer! Iemand van Budget Solutions beheert jouw Mijn Odido-account. Je kan hierover met hen contact opnemen! 😊
Hi @CasperWuzel, met alle plezier! Ik zag inderdaad een oud account uit 2021 staan. Deze heb ik net verwijderd. Ik gok dat je je mobiele abonnement wil koppelen aan een Mijn Odido-account waar je Internet-abonnement al in staat, klopt dat? Over 30 minuten moet het lukken om je mobiele abonnement toe te voegen! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄
@Frank Kloosterman Welkom op onze Community, ook ik help je graag verder hiermee! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6621. Daarbij zie ik inderdaad een oud account gekoppeld staan. Deze heb ik meteen verwijderd. Als je nu een nieuw account aanmaakt via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren, kun je daarna je abonnement koppelen!
Laat je ons even weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd! 😄
Hallo @arcovdberge, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik zie dat je account goed gekoppeld en ingesteld staat. Je hebt zowel je mobiele abonnement als je Internet + TV abonnement gekoppeld en ik zie dat je ook voor het laatst vandaag ingelogd bent geweest. Wel zie ik dat je gmail.com adres gekoppeld is voor het inloggen en niet je hotmail.com adres zoals vermeld in je profiel. Heb je toegang tot dat account? Anders kan ik desnoods deze voor je verwijderen, zodat je alles even opnieuw kunt instellen. Zou je dat willen? Mocht je gebruik willen maken van het bestaande account en je inloggegevens niet meer weten, kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website: https://www.odido.nl/my/inloggegevens-opvragen.
Heb je dit probleem alleen in de app of ook via een browserversie? Ik zou je willen vragen om even de app te verwijderen en opnieuw te downloaden om te kijken of het dan wel lukt (je beschikt dan ook meteen over de nieuwste softwareversie). Check ook gelijk of de software van je toestel up-to-date is. Dit is namelijk van belang, zodat de app optimaal werkt.
Hoi @Pharwin van Odido, het moet inderdaad mijn gmail adres zijn. Hotmail heb ik geen account mee. Dat geeft de app ook aan als ik daarmee op wachtwoord vergeten druk.
Ik heb inmiddels geen tv en internet meer van odido. Wel mijn mobiele telefoon abonnement. Misschien dat daar het probleem ligt?
Ik heb het probleem alleen met de app. Alles al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit hielp niet.
@arcovdberge in dat geval heb ik zojuist je account verwijderd en alles ontkoppeld. Zou je via onze website een nieuw account willen aanmaken: https://www.odido.nl/my/registreren en je abonnement willen toevoegen? Je kunt daarme dan inloggen in de app. Als het goed is, zou het dan wel moeten lukken.
Zou u voor mij dit ook op kunnen lossen? Ik wil graag in de app mijn mobiel en mijn internet en tv kunnen zien. App geeft voor mobiel aan dat er al een ander account gekoppeld is (?), en voor internet/tv krijg ik een foutboodschap.
Hallo @Greetjevdham, we kijken graag mee naar een oplossing! Echter, zie ik dat je hierover al een eigen topic had aangemaakt. Het is niet de bedoeling om verschillende reacties in meerdere topics te plaatsen, dat staat ook in onze huisregels. Ik zal zo snel mogelijk in je eigen topic bij je terugkomen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.