Skip to main content
Beantwoord

Mobiele abbonnement koppelen aan Mijn Odido lukt niet


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik ben sinds vorige maand overgestapt van KPN naar Odido en ik probeer mijn abonnementen te koppelen in mijn Odido. Dit is gelukt met mijn Internet, maar mijn mobiele abonnement lukt niet.
Bij het koppelen na validatie van de smscode krijg ik steeds de volgende fout: “Je kan dit mobiele abonnement niet koppelen. De gegevens van het abonnement komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Kloppen ze wel? “
Ik heb geen idee of het klopt ik kan de gegevens niet inzien als deze niet gekoppeld zijn.
Eerst dacht ik dat het kwam omdat het pas net was overgezet, maar de foutmelding blijft.
Ik zie het abonnement overigens wel bij de kortingen staan.
Kunnen jullie me helpen het abonnement te koppelen, zodat ik de facturen in kan zien?

Beste antwoord door pbaart

Marciano van Odido schreef:

Hi pbaart, van harte welkom op de Community en bij Odido! Je voorletters tussen je mobiele en internet-abonnement komen niet overen. Thuis staat op voorletter P, terwijl Mobiel 3 initialen heeft. Ik heb je zojuist een mail gestuud waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan trek ik je voorletters gelijk en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld en dan kan je je facturen inzien! đŸ˜„

 

Hi Marciano,

Het is gelukt,😀 ik heb mobiele abonnement kunnen koppelen.
Ik kan bij mijn abonnementen.đŸ‘đŸ»
Bedankt

Bekijk origineel

11 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi pbaart, van harte welkom op de Community en bij Odido! Je voorletters tussen je mobiele en internet-abonnement komen niet overen. Thuis staat op voorletter P, terwijl Mobiel 3 initialen heeft. Ik heb je zojuist een mail gestuud waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan trek ik je voorletters gelijk en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld en dan kan je je facturen inzien! đŸ˜„


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 maart 2024

Bedankt voor je reactie.
Ik heb mijn id op de mail gezet.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Pbaart, geen dank! Ik ontvang je mail niet. Heb je wel gereageerd op mijn mail of heb je toevallig via een nieuwe mail je mailtje gestuurd (in dat laatste geval werkt het niet)?

Ik heb je voor de zekerheid een nieuwe mailtje gestuurd. Wil je hier nog eens op reageren? Ik hoop dat 'ie dan wel goed doorkomt. Dan ga ik meteen voor je aan de slag! đŸ˜„


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 maart 2024

Hi Marciano,
Ik had een reply gestuurd op jouw mail.
Ik heb nu opnieuw een reply gestuurd op beide mails.

Hopelijk komen ze nu wel aan.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi P, ik denk dat er een flinke vertraging in de mail zat, want ik zie er opeens een aantal binnenkomen. Naja, beter te veel dan te weinig. Ik heb je kopie ontvangen en je initialen gewijzigd. Deze komen nu overeen met je mobiele abonnement. Geef het systeem 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om je abonnementen te koppelen. Ik hoor graag of het is gelukt! đŸ˜„


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Hi pbaart, van harte welkom op de Community en bij Odido! Je voorletters tussen je mobiele en internet-abonnement komen niet overen. Thuis staat op voorletter P, terwijl Mobiel 3 initialen heeft. Ik heb je zojuist een mail gestuud waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan trek ik je voorletters gelijk en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld en dan kan je je facturen inzien! đŸ˜„

 

Hi Marciano,

Het is gelukt,😀 ik heb mobiele abonnement kunnen koppelen.
Ik kan bij mijn abonnementen.đŸ‘đŸ»
Bedankt


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super, fijn dat het is nu is gelukt en natuurlijk graag gedaan. Ik wens je nog een hele fijne dag! đŸ˜


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 juli 2024

Ik kan mijn mobiele niet koppelen in de app 

Zegt er bestaat al een account 

Heb hem verwijderd en opnieuw ingesteld 

Kunt u mij helpen


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Jaazzy, welkom op onze Community, daar kan ik je zeker bij helpen! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zag dat je account gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je nummer. Daarna zou het moeten lukken! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 juli 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Jaazzy, welkom op onze Community, daar kan ik je zeker bij helpen! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zag dat je account gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je nummer. Daarna zou het moeten lukken! 😄

Het is gelukt om nu in te loggen in de app


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😇


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen