Ik ben sinds vorige maand overgestapt van KPN naar Odido en ik probeer mijn abonnementen te koppelen in mijn Odido. Dit is gelukt met mijn Internet, maar mijn mobiele abonnement lukt niet.
Bij het koppelen na validatie van de smscode krijg ik steeds de volgende fout: âJe kan dit mobiele abonnement niet koppelen. De gegevens van het abonnement komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Kloppen ze wel? â
Ik heb geen idee of het klopt ik kan de gegevens niet inzien als deze niet gekoppeld zijn.
Eerst dacht ik dat het kwam omdat het pas net was overgezet, maar de foutmelding blijft.
Ik zie het abonnement overigens wel bij de kortingen staan.
Kunnen jullie me helpen het abonnement te koppelen, zodat ik de facturen in kan zien?
Beantwoord
Mobiele abbonnement koppelen aan Mijn Odido lukt niet
Beste antwoord door pbaart
Marciano van Odido schreef:
Hi pbaart, van harte welkom op de Community en bij Odido! Je voorletters tussen je mobiele en internet-abonnement komen niet overen. Thuis staat op voorletter P, terwijl Mobiel 3 initialen heeft. Ik heb je zojuist een mail gestuud waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan trek ik je voorletters gelijk en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld en dan kan je je facturen inzien! đ
Hi Marciano,
Het is gelukt,đ ik heb mobiele abonnement kunnen koppelen.
Ik kan bij mijn abonnementen.đđ»
Bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.