Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement koppelen Mijn Odido lukt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Tijdens het koppelen van mijn mobiel abonnement (vroeger tele2) krijg ik de volgende melding: 

 

Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

Weet niet hoe en waar ik mijn mobiele abbo moet ontkoppelen.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hey Satos, van harte welkom op de Community! Ik direct gezocht maar ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Probeer je je mobiele abonnement aan een bestaand Mijn Odido-account te koppelen waar al een ander mobiel of thuis-abonnement aan gekoppeld staat? Dan moeten de persoonsgegevens exact overeenkomen; voorletters, achternaam, geboortedatum en adres. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je wil inloggen? Dan duik ik er voor je in en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Satos, van harte welkom op de Community! Ik direct gezocht maar ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Probeer je je mobiele abonnement aan een bestaand Mijn Odido-account te koppelen waar al een ander mobiel of thuis-abonnement aan gekoppeld staat? Dan moeten de persoonsgegevens exact overeenkomen; voorletters, achternaam, geboortedatum en adres. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je wil inloggen? Dan duik ik er voor je in en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 maart 2024

Hoi, vroeg me af of je mijn prive bericht had ontvangen ?@Marciano van Odido 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Santos, ik heb 'm ontvangen. Het is momenteel erg druk, dus ik kom zometeen bij je, zodra je aan de beurt bent! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen