Hoi Odido,
Ondertussen is de monteur geweest en heb ik bericht gehad dat alles in orde zou moeten zijn. Echter kan ik nog altijd mijn abonnement niet koppelen aan mijn accountโฆ
Hoi Odido,
Ondertussen is de monteur geweest en heb ik bericht gehad dat alles in orde zou moeten zijn. Echter kan ik nog altijd mijn abonnement niet koppelen aan mijn accountโฆ
Beste antwoord door Lennard1995
Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? ๐
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.