Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen aan account werkt niet


Hoi Odido, 

 

Ondertussen is de monteur geweest en heb ik bericht gehad dat alles in orde zou moeten zijn. Echter kan ik nog altijd mijn abonnement niet koppelen aan mijn accountโ€ฆ 

Beste antwoord door Lennard1995

Marciano van Odido schreef:

Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? ๐Ÿ˜„

 

@Marciano van Odido Yes dankjewel, het is gelukt!

Bekijk origineel

14 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? ๐Ÿ˜„


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? ๐Ÿ˜„

 

@Marciano van Odido Yes dankjewel, het is gelukt!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super, Lennard en thanks voor de terugkoppeling. Fijn weekend alvast! ๐Ÿ˜Ž


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 maart 2024

@Marciano van Odido. Ik heb helaas hetzelfde probleem als Lennard. Zou je mij hiermee ook kunnen helpen?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @sjorsm, tuurlijk - ik help je graag verder! Ik heb een oud account gevonden die gekoppeld stond aan een inactief mobiel abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Probeer het over 30 minuten nog eens, dan moet het lukken. Laat je het me weten? ๐Ÿ˜„


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 maart 2024

Goedemorgen @Marciano van Odido  Mogelijk heb ik dit probleem ook zou je mij ook kunnen helpen?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Martinos.18, ik zie dat je ook in 2 andere topics hebt gereageerd, dit is niet nodig. 1 is genoeg.  Ik kom zo snel mogelijk bij je in je eigen topic! ๐Ÿ˜„


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Hey @sjorsm, tuurlijk - ik help je graag verder! Ik heb een oud account gevonden die gekoppeld stond aan een inactief mobiel abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Probeer het over 30 minuten nog eens, dan moet het lukken. Laat je het me weten? ๐Ÿ˜„

Dank! Het is inmiddels gelukt!

 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 maart 2024

hoi @Marciano van Odido  excuus beetje onhandig. Ik heb nog niet eerder op zoโ€™n platform als deze gezeten. Ik wist niet of een reactie in iemand anders zijn topic voldoende zou zijn dus heb ik er zelf ook een geschreven haha. Ik hoor het wel bedankt voor je snelle reactie trouwens. ๐Ÿ˜„ 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @sjorsm, fijn dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling!

Geen probleem @Martinos.18, komt helemaal goed. Spreek je zo in je topic! 


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 6 maart 2024

Hoi Marciano, Ik heb al jaren een mobiel abbo via T-Mobile โ†’ Odido, nu heb ik een aantal weken geleden internet en TV besteld maar krijg dit niet gekoppeld aan mijn odido overzicht. kan jij hier ook iets in betekenen?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Marc14, tof dat je al jaren bij ons zit! Ik kijk direct met je mee. Je voorletters komen niet volledig overeen tussen je mobiele en thuis-abonnement. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters wijzigen en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! ๐Ÿ˜„


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 7 maart 2024

Hoi Marciano, mail is verstuurd. Dank je alvast.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen @Marc14, thanks voor de snelle (re)actie. Ik heb je voorletters zojuist gelijkgetrokken, dus het moet over 30 minuten lukken om je abonnement toe te voegen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! ๐Ÿ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen