Hoi Odido,
Ondertussen is de monteur geweest en heb ik bericht gehad dat alles in orde zou moeten zijn. Echter kan ik nog altijd mijn abonnement niet koppelen aan mijn account…
Beste antwoord door Lennard1995
Bekijk origineelHoi Odido,
Ondertussen is de monteur geweest en heb ik bericht gehad dat alles in orde zou moeten zijn. Echter kan ik nog altijd mijn abonnement niet koppelen aan mijn account…
Beste antwoord door Lennard1995
Bekijk origineelHey
Dank! Het is inmiddels gelukt!
Goedemorgen
Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄
Hoi
hoi
Hoi Marciano, mail is verstuurd. Dank je alvast.
Hey
Geen probleem
Goedemorgen
Hoi Marciano, Ik heb al jaren een mobiel abbo via T-Mobile → Odido, nu heb ik een aantal weken geleden internet en TV besteld maar krijg dit niet gekoppeld aan mijn odido overzicht. kan jij hier ook iets in betekenen?
Hoi
Hey
Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.