Skip to main content
Beantwoord

Thuis abonnement koppelen aan mobiel abonnement lukt niet


Sinds een aantal maanden hebben wij Odido internet + tv, maar ik kan dit abonnement niet koppelen aan mijn bestaande mobiele abonnement. Wanneer ik dit wil doen, krijg ik de melding dat er geen abonnement is afgesloten op ons adres. Weet iemand hoe ik dit wÊl krijg toegevoegd, zodat ik ook facturen etc kan inzien en aanpassingen kan doen in mijn account?

Beste antwoord door esmeegeurts

esmeegeurts schreef:
Marciano van Odido schreef:

Hoi Esmee, welkom op de Community en leuk dat je nu ook internet + tv bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij klopt de foutmelding niet. Ik zie wel een andere reden waarom het niet lukt om je abonnementen te koppelen. Je initialen komen niet overeen. Mobiel staat op naam E. Geurts, terwijl Internet + TV nog 2 extra initialen heeft. Deze moeten exact hetzelfde zijn om de abonnementen te koppelen. Daarnaast staat je geboortedatum op 1 van je abonnementen verkeerd. De een staat op juli en de ander op augustus. Welke is correct?

Ik heb je een mail gestuurd met het verzoek hierop te reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen kan mijn collega je initialen en je geboortedatum wijzigen. Laat je het me weten als je hebt gereageerd op de e-mail? Dan houd ik het ook even in de gaten! 😄

 

@Marciano van Odido Ik heb zojuist een mail gestuurd!

 

Het is gelukt, hartelijk bedankt!

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Esmee, welkom op de Community en leuk dat je nu ook internet + tv bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij klopt de foutmelding niet. Ik zie wel een andere reden waarom het niet lukt om je abonnementen te koppelen. Je initialen komen niet overeen. Mobiel staat op naam E. Geurts, terwijl Internet + TV nog 2 extra initialen heeft. Deze moeten exact hetzelfde zijn om de abonnementen te koppelen. Daarnaast staat je geboortedatum op 1 van je abonnementen verkeerd. De een staat op juli en de ander op augustus. Welke is correct?

Ik heb je een mail gestuurd met het verzoek hierop te reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen kan mijn collega je initialen en je geboortedatum wijzigen. Laat je het me weten als je hebt gereageerd op de e-mail? Dan houd ik het ook even in de gaten! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 januari 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Esmee, welkom op de Community en leuk dat je nu ook internet + tv bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij klopt de foutmelding niet. Ik zie wel een andere reden waarom het niet lukt om je abonnementen te koppelen. Je initialen komen niet overeen. Mobiel staat op naam E. Geurts, terwijl Internet + TV nog 2 extra initialen heeft. Deze moeten exact hetzelfde zijn om de abonnementen te koppelen. Daarnaast staat je geboortedatum op 1 van je abonnementen verkeerd. De een staat op juli en de ander op augustus. Welke is correct?

Ik heb je een mail gestuurd met het verzoek hierop te reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen kan mijn collega je initialen en je geboortedatum wijzigen. Laat je het me weten als je hebt gereageerd op de e-mail? Dan houd ik het ook even in de gaten! 😄

 

@Marciano van Odido Ik heb zojuist een mail gestuurd!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Esmee, super ik zie hem inderdaad! Ik heb je initialen en geboortedatum aangepast. Deze komen nu helemaal overeen en het moet zometeen - over 30 minuten - lukken om je abonnement te koppelen! Laat je het me weten of het is gelukt?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2024
esmeegeurts schreef:
Marciano van Odido schreef:

Hoi Esmee, welkom op de Community en leuk dat je nu ook internet + tv bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij klopt de foutmelding niet. Ik zie wel een andere reden waarom het niet lukt om je abonnementen te koppelen. Je initialen komen niet overeen. Mobiel staat op naam E. Geurts, terwijl Internet + TV nog 2 extra initialen heeft. Deze moeten exact hetzelfde zijn om de abonnementen te koppelen. Daarnaast staat je geboortedatum op 1 van je abonnementen verkeerd. De een staat op juli en de ander op augustus. Welke is correct?

Ik heb je een mail gestuurd met het verzoek hierop te reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen kan mijn collega je initialen en je geboortedatum wijzigen. Laat je het me weten als je hebt gereageerd op de e-mail? Dan houd ik het ook even in de gaten! 😄

 

@Marciano van Odido Ik heb zojuist een mail gestuurd!

 

Het is gelukt, hartelijk bedankt!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Esmee, super dat het is gelukt. Graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten! đŸ˜Ž


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen