Hallo @YL93 & @Boogaard, welkom op onze Community, ik geef jullie graag meer duidelijkheid hierover! Je kunt een mobiel en Internet + TV abonnement alleen samenvoegen in één account als de naam + adresgegevens overeenkomen met elkaar. @YL93, nu zie ik dat de naam bij beide abonnementen niet overeenkomen met elkaar, maar ookal wordt dit veranderd naar dezelfde naam, kan dit alsnog niet samen worden gevoegd in één account. Dat heeft te maken met dat je nog gebruikmaakt van een oud Tele2 abonnement. Het is eigenlijk allemaal Odido geworden, maar de '’kern'’ van je abonnement is nog steeds Tele2. Omdat je wel gebruikmaakt van een Odido Internet + TV abonnement, kan dit dus niet in één account worden samengevoegd. Het is dus voor jouw situatie alleen mogelijk om voor beide abonnementen een apart account aan te maken. Een eventuele oplossing hiervoor zou zijn om je Tele2 abonnement te verlengen naar een nieuw Odido abonnement, zodat je daarna (zodra je nieuwe abonnement van start is gegaan) wel beide abonnementen in één account kunt samenvoegen. Sorry dat het voor nu niet mogelijk is!
@Boogaard geldt voor jou hetzelfde? Ik kon op je e-mailadres namelijk geen abonnementen vinden, wellicht dat er een ander e-mailadres gekoppeld staat aan je abonnementen. Als je gebruikmaakt van een oud Tele2 mobiel abonnement, dan geldt dus hetzelfde verhaal als hierboven en kun je alleen voor beide abonnementen een apart account aanmaken. Als je wel gebruikmaakt van een oud T-Mobile of een nieuwe Odido abonnement (zowel voor mobiel als je Internet + TV abonnement), dan zal ik even met je mee moeten kijken of de naam + adresgegevens overeenkomen met elkaar. Kun je mij in dat geval een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken! Let op: dit is alleen nodig als je dus gebruikmaakt van een oud T-Mobile of nieuw Odido abonnement. Als je gebruikmaakt van een oud Tele2 abonnement, dan is de oorzaak al duidelijk. Sorry dat het voor nu niet anders mogelijk is!