Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement koppelen Mijn Odido lukt niet


Het lukt mij niet op mijn mobiele abonnement aan mijn account te koppelen. Ik krijg de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account van Odiddo. Voor beide accounts gebruikte ik hetzelfde mailadres, dus ik kan nu ook niet meer inloggen op mijn mobiele (tele2) account om het e-mailadres aan te passen. Hoe kan ik nu mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn account?

Beste antwoord door bibivb80

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @bibivb80, welkom op onze Community! Als je deze melding krijgt, staat het account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief account. Deze kan ik voor je ontkoppelen! Ik heb even op je e-mailadres gezocht en zag dat dat inderdaad het geval is. Het account heb ik gelijk voor je ontkoppeld. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een desktopversie om te kijken of het dan wel lukt. 

Ik verneem graag een reactie van je! Ook ontvang ik graag een screenshot met wat je precies te zien krijgt (als het alsnog niet lukt). 

Groetjes, 

Pharwin

 

Bedankt, het is gelukt!

Bekijk origineel

26 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @bibivb80, welkom op onze Community! Als je deze melding krijgt, staat het account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief account. Deze kan ik voor je ontkoppelen! Ik heb even op je e-mailadres gezocht en zag dat dat inderdaad het geval is. Het account heb ik gelijk voor je ontkoppeld. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een desktopversie om te kijken of het dan wel lukt. 

Ik verneem graag een reactie van je! Ook ontvang ik graag een screenshot met wat je precies te zien krijgt (als het alsnog niet lukt). 

Groetjes, 

Pharwin


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 22 december 2023
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @bibivb80, welkom op onze Community! Als je deze melding krijgt, staat het account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief account. Deze kan ik voor je ontkoppelen! Ik heb even op je e-mailadres gezocht en zag dat dat inderdaad het geval is. Het account heb ik gelijk voor je ontkoppeld. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een desktopversie om te kijken of het dan wel lukt. 

Ik verneem graag een reactie van je! Ook ontvang ik graag een screenshot met wat je precies te zien krijgt (als het alsnog niet lukt). 

Groetjes, 

Pharwin

 

Bedankt, het is gelukt!


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 december 2023

Hier exact hetzelfde probleem, waarom niet alle accounts van T-Mobile gewoon ontkoppelen als dat toch niet meer bestaat.

En koppelen aan die Odido app!!!!

Of is dat te logisch??

Maar ook mijn zoon kan niet in zijn Odido app zijn account toevoegen omdat er nog een account blijkbaar actief is. En kan hij nu niets meer doen, echt top.😡

 

Nogmaals het is niet mijn nummer die problemen heeft maar die van mijn zoon.!!

Ik zou dat graag opgelost zien worden op de korte termijn. 

 


Levyanne
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 december 2023

Hier zelfde probleem . Hoe ontkoppel ik dan mijn abonnement van een inactieve app?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Levyanne @Barry75 ik los dit graag voor jullie op! Kunnen jullie mij een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat, samen met de postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit voor jullie in orde maken! 

@Barry75 We kunnen en mogen niet zomaar inactieve accounts verwijderen, omdat er in sommige gevallen wel nog gebruik wordt gemaakt van het account. We doen dit vaak alleen op verzoek van de klant en zie je bericht graag tegemoet komen! 

Groetjes, 

Pharwin


Levyanne
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 januari 2024

Hoi hoi

 Ik zie nu pas dat ik hier moest reageren. Ik weet niet of je gezien had dat ik je een bericht gestuurd had? 

Groetjes Yvonne van Doornik

(Levyanne)


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 februari 2024

Hoi,

 

Ik krijg mijn bestaand abo niet gekoppeld aan mijn 06 nummer. Waarschijnlijk heeft het te maken met 2 mailadressen, eentje moet ontkoppelt worden vermoed ik. Graag assistentie! 

thx

 

Gr.

davy


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @davyheilmann, welkom op de Community! Stuur me even een privébericht met de volgende informatie voor beide abonnementen, dan kijk ik graag met je mee!

06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, e-mailadres en welk e-mailadres ontkoppelt mag worden


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 februari 2024

Het lukt mij niet om mijn Mobiel abbonement te koppelen aan mij Odido. Ik krijg de volgende foutmelding:

Je kan dit mobiele abonnement niet koppelen. De gegevens van het abonnement komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Kloppen ze wel?

Ik wil graag mijn dataverbruik ik kunnen zien maar dat lukt nu niet. Wat moet ik doen?

Gr,

Hans


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @hansfolge, kun je me iets meer informatie geven? Ik zie dat je zowel een mobiel als een thuis-abonnement op hetzelfde adres hebt. Voor het thuis-abonnement bestaat er al een Mijn Odido-account. Probeer je je mobiele abonnement hieraan toe te voegen of aan een nieuw Mijn Odido-account?

Als je je mobiele abonnement aan je bestaande Mijn Odido-account probeert te koppelen waar je thuis-abonnement al in staat, dan kan het op dit moment inderdaad niet. De naam van beide abonnementen komt namelijk niet overeen. Je thuis-abonnement staat op de voorletter H., terwijl mobiel op 3 andere voorletters staan. Wil je de abonnementen alsnog koppelen, dan zullen we je voorletters gelijk moeten trekken. Dit kan alleen door ons een mail te sturen met een kopie van je ID. Laat me maar weten welk abonnement er aangepast moet worden en op welke voorletters beide abonnementen moeten komen, dan stuur ik je vervolgens een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Dan is het zo geregeld! 😄


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 februari 2024

@Marciano van Odido

Dank voor je antwoord. Ik wilde mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn bestaande account met thuis abonnement. Beide abonnementen moeten gekoppeld worden aan de drie voorletters, dus mijn thuis abonnement moet worden aangepast. Kan je mij de email sturen voor de kopie? M.v.g.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @hansfolge, graag gedaan en jij ook bedankt voor de extra informatie! Ik heb je zojuist de mail gestuurd waarop je kan reageren. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 februari 2024

Hallo @Marciano van Odido​​ ik heb je net de email met ID gestuurd.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @hansfolge, goed dat je hebt gereageerd op de mail! Ik zie hem nog niet binnenkomen (deze komt terecht in een nieuwe case voor mijn collega's). Op dit moment moet ik dus nog even wachten tot 'ie voor mij zichtbaar is, ik gok dat dat maandag wel het geval is en dan kom ik bij je terug.

Voor nu alvast een heel fijn weekend! 😊


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 februari 2024

Hallo @Marciano van Odido heb jij er al naar kunnen kijken? Groet Hans


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Hans, yes ik zie dat de mail is binnengekomen! Ik heb je voorletters direct aangepast. Geef het systeem even een half uurtje om dit te verwerken en probeer het dan opnieuw. Het moet dan lukken. Laat je het me weten?


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 22 februari 2024

@Marciano van Odido het heeft gewerkt. Bedankt voor je hulp!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Geweldig @hansfolge en graag gedaan. Alvast een heel fijn weekend! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 november 2024
bibivb80 schreef:

Het lukt mij niet op mijn mobiele abonnement aan mijn account te koppelen. Ik krijg de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account van Odiddo. Voor beide accounts gebruikte ik hetzelfde mailadres, dus ik kan nu ook niet meer inloggen op mijn mobiele (tele2) account om het e-mailadres aan te passen. Hoe kan ik nu mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn account?

Goedeavond ik heb hetzelfde probleem nadat mijn abbonement is verlengd kan u mij verder helpen?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Gerritbru, ik help je hier graag bij! Wil je alleen nog je geboortedatum ter verificatie aan je profiel toevoegen? Dan verwijder ik het oude account en dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido account met je abonnement eraan gekoppeld! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 november 2024

Ik heb dit ook, ik kan ook bij mijn oude account waar dit nieuwe abonnement nog niet gekoppeld staat, heel vreemd. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 november 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi @Gerritbru, ik help je hier graag bij! Wil je alleen nog je geboortedatum ter verificatie aan je profiel toevoegen? Dan verwijder ik het oude account en dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido account met je abonnement eraan gekoppeld! 

[Aangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar]


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 november 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi @Gerritbru, ik help je hier graag bij! Wil je alleen nog je geboortedatum ter verificatie aan je profiel toevoegen? Dan verwijder ik het oude account en dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido account met je abonnement eraan gekoppeld! 

Alvast bedankt 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi @Annemijn1997, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8744. Daarbij zie ik dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het niet lukt. Ik heb direct het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Hallo @Gerritbru, voor jou geldt hetzelfde als ik het nummer uit je profiel erbij pak. Ik heb zojuist alles verwijderd en ontkoppeld. Maak ook gerust een nieuw account aan en koppel dan opnieuw je abonnement. 

Kunnen jullie laten weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 november 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hi @Annemijn1997, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8744. Daarbij zie ik dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het niet lukt. Ik heb direct het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Hallo @Gerritbru, voor jou geldt hetzelfde als ik het nummer uit je profiel erbij pak. Ik heb zojuist alles verwijderd en ontkoppeld. Maak ook gerust een nieuw account aan en koppel dan opnieuw je abonnement. 

Kunnen jullie laten weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

Yes, gelukt. Dankjewel! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen