Zowel met de Odido App als met de Odidi website krijg ik bij ‘bestaand abonnement toevoegen’ de keuze uit: Mobiel / Internet / Prepaid / 4G voor thuis. Er staat geen keuzemogelijkheid voor een Data-only abonnement (speciaal voor tablets). Hoe kan ik een data only abonnement aan mijn Odido account koppelen? Als ik kies voor ‘Mobiel’ of ‘Prepaid’ stuurt Odido een 4-cijferige code die niet op een data-only abonnement is te ontvangen. Ik kan sinds Odido de 2FA heeft ingevoerd mijn facturen niet meer inzien.
Beantwoord
2FA op Data Only abonnement - Hoe kan ik abonnement aan mijn account toevoegen?
Beste antwoord door Arthurl
Ik ben net even bij de Odido shop in Hoogeveen langsgeweest, en zij hebben me kunnen helpen. Het bleek dat ik toch geen data only abonnement had. Door ter plaatse een sim in een telefoon te stoppen kon ik de 2FA code ontvangen en mijn abonnement koppelen. Uiteindelijk alles gelukt en nu kan ik weer mijn abo beheren en rekeningen inzien. Nog dank voor de hulp.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.