Skip to main content
Beantwoord

abonnementen koppelen lukt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond, 

Ik ben klant bij Odido met een mobiel en alles in 1 abonnement. Wat ik ook probeer, het lukt mij maar om 1 abonnement in Mijn Odido zetten. Ik wil ze graag allebei er in hebben.  Kan je mij erbij helpen? 

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet, 

Marien

Beste antwoord door Pharwin van Odido

wmdamman schreef:

Goedenavond, 

Ik ben klant bij Odido met een mobiel en alles in 1 abonnement. Wat ik ook probeer, het lukt mij maar om 1 abonnement in Mijn Odido zetten. Ik wil ze graag allebei er in hebben.  Kan je mij erbij helpen? 

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet, 

Marien

Hallo Marien, welkom op onze Community! Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je kunt beide abonnementen alleen toevoegen als de naam, geboortedatum en adresgegevens overeenkomen. Is dat ook het geval? Probeer je dit toe te voegen in de app? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. 

 

Mocht het alsnog niet lukken, zou je dan in dit Topic een screenshot kunnen plaatsen met wat je precies te zien krijgt? Ik verneem het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4546 reacties
  • Antwoord
  • 2 november 2023
wmdamman schreef:

Goedenavond, 

Ik ben klant bij Odido met een mobiel en alles in 1 abonnement. Wat ik ook probeer, het lukt mij maar om 1 abonnement in Mijn Odido zetten. Ik wil ze graag allebei er in hebben.  Kan je mij erbij helpen? 

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet, 

Marien

Hallo Marien, welkom op onze Community! Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je kunt beide abonnementen alleen toevoegen als de naam, geboortedatum en adresgegevens overeenkomen. Is dat ook het geval? Probeer je dit toe te voegen in de app? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. 

 

Mocht het alsnog niet lukken, zou je dan in dit Topic een screenshot kunnen plaatsen met wat je precies te zien krijgt? Ik verneem het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 november 2023

Hallo Pharwin,

Het is gelukt!  Mijn voorletters waren verschillend en na het veranderen is het gelukt via de laptop om de accounts samen te voegen. 

Dankjewel voor je hulp! 

Groeten Marien 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
wmdamman schreef:

Hallo Pharwin,

Het is gelukt!  Mijn voorletters waren verschillend en na het veranderen is het gelukt via de laptop om de accounts samen te voegen. 

Dankjewel voor je hulp! 

Groeten Marien 

Superfijn dat het is gelukt Marien! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen