Ik kreeg de melding dat de inloggegevens samengevoegd moesten worden. Hierbij is mijn T-mobile internet account wel meegekomen in de odido app, maar niet die van mijn mobiel abonnement.
Als ik kies voor abonnement toevoegen in de app, dan krijg ik de melding is al gekoppeld aan ander account. Op deze manier kan ik mijn bel gegevens niet inzien.
Bij de klantenservice hang ik te lang in de wacht, elke keer +/- 60 minuten..
Kunnen jullie aangeven hoe dit op te lossen?
Hartelijke groet,
Tamara
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Tamara, van harte welkom op de Community! Ik ga je hierbij helpen. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Daarnaast ontvang ik ook graag je klantnummer van Thuis. De gegevens moeten op exact dezelfde naam staan om ze te kunnen koppelen, en als je nog 2 accounts hebt, moet 1 daarvan verwijderd worden. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account! 😎
Hoi Tamara, van harte welkom op de Community! Ik ga je hierbij helpen. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Daarnaast ontvang ik ook graag je klantnummer van Thuis. De gegevens moeten op exact dezelfde naam staan om ze te kunnen koppelen, en als je nog 2 accounts hebt, moet 1 daarvan verwijderd worden. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account! 😎
Goedenmorgen, ik heb nog een tele2 mobiel abonnement maar krijg deze niet gekoppeld bij mijn andere abonnementen. Blijf de melding krijgen dat hij gekoppeld is aan een ander account. Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Staan je abonnementen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan. Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.
Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.