Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement toevoegen aan My T-Mobile account lukt niet

• 15 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, sinds bijna een jaar heb ik een My T-Mobile account voor mijn glasvezel internet Thuis abonnement. Per 31-07-23 is ook mijn mobiele Go abonnement bij jullie gestart. Mét nummerbehoud (vanaf Tele2) maar het lukt dus niet om dat toe te voegen in mijn account. Ik heb gebeld en moest een 2e account aanmaken, maar dat kan helemaal niet op hetzelfde mailadres. Wie kan mij helpen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @SiaK 

Staan beide abonnementen op jouw naam? Dan kan je beide abonnementen in 1 account koppelen.

Ik heb thuis en mobiel niet op dezelfde naam dus ik heb 2 accounts met verschillende emailadressen, vervolgens kan je heel makkelijk in de app tussen beide accounts wisselen.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21536 reacties
  • Antwoord
  • 16 augustus 2023

Hallo @SiaK 

Staan beide abonnementen op jouw naam? Dan kan je beide abonnementen in 1 account koppelen.

Ik heb thuis en mobiel niet op dezelfde naam dus ik heb 2 accounts met verschillende emailadressen, vervolgens kan je heel makkelijk in de app tussen beide accounts wisselen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 augustus 2023

Hm. Bedankt voor je reactie, Waqqas. Mijn Thuis abo staat op mijn roepnaam-voorletter, maar mijn Go abonnement op mijn officiële voorletter? Is dat het probleem?--------------------

Opgelost! Ik had net een chat met Dominique en ben goed geholpen. De voorletters zijn nu gelijk en meteen lukt het toevoegen van mobiel abo! 

Dank aan Dominique (chat werd plots verbroken, helaas) en Waqqas!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen