Skip to main content

T-Mobile app account

  • 5 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Hoi ik kan sinds mijn contract overname niet inloggen in mijn tmobile. Er word dan gezegd dat er al is gekoppeld aan een andere account en dat ik het eerst moet ontkoppelen. Kunt u mij hierbij helpen?

1 reactie

Mitch van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 360 reacties
  • 6 augustus 2023

Hoi @Y.A.

Leuk om je ‘officieel’ te verwelkomen als klant! Ik help graag. Kun je mij via een privébericht voorzien van je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik mee. Dank je wel alvast. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen