Skip to main content
Beantwoord

Koppelen abonnement geeft foutmelding

  • 13 oktober 2022
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Shenn07

Goedemiddag,

Ik heb voor mijn dochter op mijn emailadres een abonnement met nummerbehoud aangevraagd ter vervanging van haar Prepaid beltegoed, ik had haar Prepaid gekoppeld op my t-mobile om het verbruik in te kunnen zien, nadat we de simkaart voor het abonnement hadden omgeruild zie ik dat in my t-mobile de Prepaid weg is, dat is prima maar het lukt mij niet om het abonnement toe te voegen, het geeft steeds de melding “abonnement is al gekoppeld aan een andere gebruiker”

Kunnen jullie mij hiermee helpen en dit oplossen, het is vervelend dat ik en ook mijn dochter zelf niet de verbuikstatus in kan zien.

Ik hoor het graag,

Alvast bedankt!

Gr. Remco

Beste antwoord door Shenn07

Goedenavond,

 

Het probleem is opgelost, via de desktop computer kon ik ontkoppelen en opnieuw koppelen

Groeten Remco

Bekijk origineel

3 reacties

Shenn07
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 13 oktober 2022

Goedenavond,

 

Het probleem is opgelost, via de desktop computer kon ik ontkoppelen en opnieuw koppelen

Groeten Remco


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi @Shenn07 Superfijn dat je het al zelf hebt kunnen oplossen, heel goed van je! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend! 😁

 

Groetjes, 

Pharwin 


Shenn07
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 14 oktober 2022

Goedemorgen Pharwin,

 

Jazeker blij mee! bedankt voor je reactie. Ja dan weet ik jullie te vinden.

Komt goed jij ook werkse nog en alvast een fijn weekend gewenst!👍😁

 

Groeten Remco​​​​​​​


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen