Mijn wraaklustige ex heeft mijn telefoonnummer ontkoppeld uit mijn eigen My T-Mobile account en toegevoegd aan zijn eigen My T-Mobile account en heeft mijn simkaart geblokkeerd. De klantenservice is niet bereikbaar vandaag en morgen. Hoe kan ik per direct op afstand mijn telefoonnummer ontkoppelen uit zijn account en toevoegen aan mijn eigen account zodat ik mijn simkaart kan deblokkeren? Voor de duidelijkheid; ik ben nog wel in het bezit van mijn eigen simkaart.
Telefoonnummer ontkoppelen uit My T-Mobile
Beste antwoord door Anonymous
Tipje; om herhaling te voorkomen is het misschien een goed idee om even Tweestapsverificatie (2FA) in te schakelen in je My T-Mobile account. In dat geval ontvang je bij iedere login poging een SMS’je met een unieke code. Zonder deze code hebben derden geen toegang tot je account.
Soms kan het daarnaast ook lonen om een speciaal woord/cijferreeks af te spreken met een provider. T-Mobile bood deze mogelijkheid enige tijd geleden, of dit nog het geval is weet ik niet, mocht dit nog het geval zijn: Door deze speciale woord/cijferreeks af te spreken met T-Mobile, kan iemand die deze niet kent ook telefonisch niet worden geholpen.
Je bent hier nu misschien niet direct mee geholpen, maar kan de kans op herhaling aanzienlijk verkleinen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.