Skip to main content

Abonnement koppelen aan account lukt niet


Mijn zakelijk abonnement heb ik overgezet naar een privéabonnement. Hiervoor heb ik een nieuwe simkaart met een nieuw abonnement aangeschaft, met nummerbehoud.

Na de overzetting kan ik in mijn account geen informatie meer inzien, zoals dataverbruik. En wanneer ik een abonnement wil koppelen via de app krijg ik de melding "dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account."

Wie kan mij hierbij helpen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 15 juli 2022

Hi @YouLiang 

Ik kan je daar zeker bij helpen. Ik heb gereageerd op je privébericht. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 september 2022

Ik heb hetzelfde probleem: ik wil met een multisim mijn apple watch koppelen aan mijn telefoon, maar ik krijg de melding dat ik een verkeerd account gebruik. Dat begrijp ik niet.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @jellejan,

Om het overzicht te bewaren wil ik je vragen even een nieuw topic te starten. Dat kan via deze link.

Ik zie je topic graag tegemoet en ik help je daar graag verder! 😄

Groetjes,

Marciano


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen