Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op T-mobile beheer lukt niet

  • 3 juni 2021
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Hoi!

Ik heb het volgende probleem.

Onlangs een T-mobile zakelijk Go abonnement en een T-mobile thuis abonnement.

Echter lukt het inloggen op het zakelijke T-mobile gedeelte niet (meer). Het account is wel eens geactiveerd maar inloggen lukt niet. Bij het opvragen van de inloggegevens  (op de zakelijke pagina!) wordt het particuliere My T-mobile account gereset en blijft het probleem, want: geen toegang. Het zijn dezelfde mailadressen…  Er lijkt ergens een fout te zitten, maar hoe of wat. Ik weet het niet.

Bellen naar de klantenservice werkt ook niet bepaald, want de een (prive) kan de ander (zakelijk) niet helpen...

 

 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Dexxie 

We hebben ook een zakelijke klantenservice en onze collega’s daar helpen je graag verder met al je vragen. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Ik hoop dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 4 juni 2021

Hi @Dexxie 

We hebben ook een zakelijke klantenservice en onze collega’s daar helpen je graag verder met al je vragen. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Ik hoop dat je zo verder komt! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen